Läppäribisnes

  • Etusivulle
  • Blogi
  • Verkkokurssit
  • Ota yhteyttä
Instagram

4 syytä miksi Instagramin seuraajamäärän kasvattaminen epäonnistuu ja miten selvitä siitä!

Tähän mennessä olen kouluttanut satoja yrittäjiä menestymään Instagramissa ja huomannut, että on neljä jatkuvasti toistuvaa syytä, jotka johtavat Instagramin seuraajamäärän kasvun epäonnistumiseen.

Nämä syyt eivät välttämättä ole isoja, mutta ne aiheuttavat sen, että seuraajamäärä jumahtaa paikoilleen tai pahimmillaan jopa kääntyy laskuun. Jos haluat välttää nämä isot sudenkuopat, jatka lukemista ja tiedät millaisilla toimilla vältät nämä virheet.

Kuvitellaan täydellisen kuvafeedin olevan tärkein asia Instagramissa

Kyllä. Kuvilla on suuri merkitys Instagramissa, mutta mitä enemmän siihen panostaa, sitä vähemmän jää aikaa niille tärkeämmille osille. Ethän sorru vertailemaan omaa feediäsi? Se on nimittäin pahasta.

Monilla isoilla ja menestyneillä tileillä on käytössään ammattivalokuvaaja, joka osaa käsitellä kuvat yhdenmukaiseksi. Se ei tietenkään ole vaikeaa meille ei-ammattilaisillekaan, mutta mitä enemmän hiot kuvia, sitä korkeammaksi nostat omaa julkaisukynnystäsi.

Haluan painottaa, että feedisi ei tarvitse olla täydellinen, koska tilisi kiinnostavuus ja erityisesti seuraajiksi jääminen hoidetaan muilla kuin täydellisillä Insta-otoksilla.

Kuvien tarkoitus on pysäyttää ja herättää kiinnostus. Mutta syvempi merkitys ja yhteys tehdään kuvateksteillä. Monesti käy niin, että hiotaan kuvaa niin kauan, että kuvatekstiin ei jää aikaa.

Lätkäistään vaan jotain merkityksetöntä, ikään kuin tärkeää olisi saada se upea kuva julkaistua. Kun panostat enemmän kuvatekstiin, pääset lähemmäksi seuraajiasi. He tutustuvat sinuun ja ajatuksiisi ja pystyt luomaan luottamussuhdetta.

Luottamussuhteen luominen on avain, kun halutaan tehdä Instagramin avulla lisää tuloja. Haluat sitten seuraajista asiakkaitasi tai tehdä kaupallisia yhteistöitä, on yleisön luottamus tärkeintä. Kun he luottavat sinuun, tiliäsi suositellaan eteenpäin ja seuraajamääräsi kasvaa itsestään.

Lue myös: 3 suurinta syytä, miksi et saa kaupallisia yhteistöitä Instagramiisi

Panosta siis jatkossa vähintään yhtä paljon kuvatekstiin, kuin itse kuvaan. Jos pelkäät tuoda omia mielipiteitäsi esiin, niin mieti mikä on pahinta mitä voi tapahtua. Oikeasti vihakommentit ovat tosi harvinaisia ja lähtökohtaisesti ihmiset haluavat hyvää toisilleen.

Julkaistaan vähän sitä sun tätä

Varmaan jo sen tiedätkin, että liika mainosmaisuus ei koskaan ole hyvästä Instagramia kasvattaessa. Eli jos joka julkaisu haisee pitkälle mainokselta, on varmaa, että seuraajamäärä ei kasva. Monesti yrittäjät lähtevät tässä kuitenkin väärille urille. Eli julkaisemaan ihan sitä sun tätä. Kuva lounaasta, stoori kissan kanssa jne.

Oikeasti, kukaan ei ole kiinnostunut yrittäjästä vaan siitä, miten yrittäjä voi auttaa heitä. Jos et uskalla puhua osaamisestasi vaan kerrot yleisiä juttuja yrityksestäsi (aukioloajat, kesälomat yms) tai pelkästään henk.koht. kuulumisia (lounaat, lapset jne) eivät uudet seuraajat löydä mitään yhtä kiinnostavaa juttua joka ajaisi heidät seuraamaan.

Olet ehkä huomannut, että jo kohtuullisen seuraajamäärän kasvattaneet tilit usein puhuvat paljonkin omasta elämästään (jos haluavat). Jos sulla on muutaman kymmenen tai parin sadan seuraajan tili, eikä se kasva, niin silloin ei kannata ottaa mallia näistä isoista tileistä.

Ensin pitää se oma tili saada kiinnostavaksi ja se onnistuu, kun uskaltaudutaan puhumaan siitä omasta osaamisesta kiinnostavalla tavalla. Tällöin jälleen tiliäsi aletan suosittelemaan ja sisältöjäsi jakamaan eteenpäin.

Julkaistaan liikaa

Ehkä olet kuullut neuvon, että Instagramissa pitää näkyä säännöllisesti, jotta seuraajamäärä kasvaa. Tavallaan tämä pitää paikkansa mutta usein sorrutaan siihen, että julkaistaan sitten ihan liikaa.

Tällöin julkaisujen laatu kärsii, eivätkä ne saa haluttuja tuloksia. Huonoihin julkaisuihin ei tule reaktioita eikä seuraajamääräkään kasva. Äkkiä tulee olo, että ketään ei kiinnosta mun jutut ja alkaa motivaatio koko Instagramin suhteen laskea.

Tällaisina hetkinä erityisesti tulee vertailtua itseään muihin ja mietittyä, että miksi muut onnistuvat ja minä en. Onnistuminen Instagramissa ei ole kiinni siitä kuinka monta kertaa viikossa/päivässä julkaisee, vaan siihen, että kuinka laadukasta sisältöä julkaisee silloin, kun julkaisee.

Motivaatio tekemiseen pysyy timanttisena, kun julkaisujen jälkeen saat kiitos-viestejä siitä, että olet onnistunut inspiroimaan muita ihmisiä tai tarjouspyyntöjä potentiaalisilta asiakkailtasi.

Halutaan kaikki seuraajiksi

Joskus, kun julkaisee jotain mielestään hyvää sisältöä omaan osaamiseen liittyen, huomaakin, että läjä seuraajia on hävinnyt. Reaktio = kauhea paniikki. Apua, en mä voi päivittää mitää mun omasta alasta, jos se kerran suututtaa mun seuraajia. Kun niitähän pitäisi koko ajan saada lisää eikä menettää.

Tämä tapahtuu, kun tuijotetaan vain sitä seuraajamäärää numerona ja tällöin halutaan miellyttää kaikkia ja päädytänä siihen, että ei miellytetä ketään. Tilistä tulee kädenlämpöinen, jonne uudet seuraajat eivät eksy eikä nykyistenkään kanssa saada luottamussuhdetta luotua.

Jotta sulla olisi vaikuttava tili, jonka avulla voit tehdä lisää tuloja, tarvitset toki seuraajia. Mutta nykyään ei tarvita kymmeniä tuhansia seuraajia, jotta voisit olla merkityksellinen ihmisille.

Lue myös: Haaveena saada Instagramilla rahaa? 3 eri tapaa onnistua.

Tärkeintä on, että löydät seuraajiksi sulle tärkeimmät seuraajat ja osaat puhutella heitä sisällöilläsi. Tämä johtaa siihen, että tilisi kasvaa koko ajan. Sinua suositellaan eteenpäin niin Instassa kuin oikean maailman puskaradioissa.

Ehkä nyt mietit, että mitä pitäisi tehdä, jotta Instagramin seuraajamäärä saisi kasvatettua fiksusti?

Opit kaiken tarvittavan vauhtiin pääsemiseksi “Ammattimainen Instagram viikossa (tai alle!) -verkkokurssilla (29 €).

Tällä kurssilla opit 5 askeleen avulla miten tärkeää on tehdä Instagramia tavoitteellisesti, jos haluat sieltä muutakin kuin tykkäyksiä, kuten asiakkaita tai kaupallisia yhteistöitä!

Opit mm.
– 7 Ammattimaisen Instagram yrittäjän/vaikuttajan taitoa (et tarvitse korkeakoulua tai tutkintoa näihin taitoihin!)
– 6 erilaista tapaa tehdä erottautuva Insta-profiili, joka lisää uskottavuuttasi ammattimaisena sisällöntuottajana.
– 4 tapaa kasvattaa näkyvyyttäsi Instagramissa.

Saat oston jälkeen välittömän pääsyn kaikkeen kurssimateriaaliin!

Ilmoittaudu tästä mukaan kurssille!

0 Comments
Share

You May Also Like

Kävijöitä blogiin Instagramista – 3 eri tapaa

April 7, 2020

4 askelta – näin aloitat maksullisen mainonnan Instagramissa

March 30, 2020

Haaveena saada Instagramilla rahaa? 3 eri tapaa onnistua!

June 23, 2021

Leave a Comment Cancel Comment

Previous Post
Kävijöitä blogiin Instagramista – 3 eri tapaa
Next Post
Lisää lukijoita blogiin – 3 vinkkiä blogin kävijämäärän kasvattamiseen
Moi mä oon Sari!

Moi mä oon Sari!

Konttorirottailuun kyllästynyt bisnesvalmentaja, joka auttaa naisia rakentamaan bisneksen verkkoon ja saavuttamaan vapaamman elämän, jossa ei tarvitse odotella aina vaan seuraavaa lomaa.

Follow On Instagram

❤YSTÄVÄKIRJASIVUNI❤

Lentisjoukkuekaverini ja Norjan seikkailijanainen @monnihimari oli tehnyt tämän ja sen nähtyäni halusin tehdä itsestäni tämän ihanan 90-lukua huutavan esittelyn!

Nimi: Sari Kilpiäinen
❌
Syntynyt: Hämeenlinnassa kohta 38 vuotta sitten.
❌
Kotipaikka: Hyvinkää since 2019.
❌
Perhe: @tombrunberg, 4v. esikoinen ja tuleva heinäkuinen
❌
Harrastan: Talvipakoja, nyt enemmänkin haaveilua niistä, Torittamista, espanjan opiskelua, itsensä kehittämistä. People watching kahvi kädessä (ks. kuva). Vielä olis kiva palata lentiskentällekin.
❌
Luonteenpiirteeni: Rohkea päätöksentekijä, joka ei kestä jahkailua, vitkastelua tai byrokratiaa. Jännä muuten, et oon yrittäjä...
❌
Haaveammattini: Paikka- ja aikariippumaton digiyrittäjä, eli oon siinä nyt. 
❌
Koulutukseni: Tradenomi AMK (markkinointi, yrittäjyys), Hallintotieteiden kandi (julkisoikeus, vakuutustiede ja yritysjuridiikka), personal trainer.
❌
Inhoan: KYLMÄÄ ja PIMEÄÄ!
❌
Lempiruoka: Chiang Maissa, Siri Mangkalajarn soi 1 kulmaravintolan paistettu riisi. Nautitaan jääkylmän lasipullokokiksen kanssa.
❌
Lempisarja: Billions(!!!), La Casa de Papel, The Big Bang Theory, Frendit.
❌
Lempiväri: Auringonlaskun värjäämä pastellitaivas kattoterassilta ihasteltuna
❌
Olen ystävänä: Aina auttamassa, mutta unohdan liian usein pitää yhteyttä. Onneks on WA!
❌
Toivon: Voivani asuttaa kahta maata ja tarjota lapsilleni erilaisia kokeumuksia ja elämyksiä elämään.
❌
Jos voittaisin lotossa: Hankkisin lentolupakirjan, ostaisin Dornierin privajetin ja elettäis vanlifen sijasta planelifea ympäri maailmaa. #dreambig
❌
Paha tapani: Oon todella sotkuinen muija, en osaa viedä tavaroita paikoilleen.
❌
Hyvät tapani: Osaan taikoa herkullista ruokaa "tyhjästä" jääkaapista.
❌
Suklaapatukat top3: Jim, DaCapo, Pätkis. En oikein kyllä välitä suklaasta.

Oliko yllätyksiä? Haastan sut jakamaan oman ystävänkirjan sivun feedissä! Laita DM niin lähetän sulle kysymykset.

#ystäväkirja #yrittäjä #naisyrittäjät #digiyrittäjä #matkabloggaaja
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

❤YSTÄVÄKIRJASIVUNI❤

Lentisjoukkuekaverini ja Norjan seikkailijanainen @monnihimari oli tehnyt tämän ja sen nähtyäni halusin tehdä itsestäni tämän ihanan 90-lukua huutavan esittelyn!

Nimi: Sari Kilpiäinen
❌
Syntynyt: Hämeenlinnassa kohta 38 vuotta sitten.
❌
Kotipaikka: Hyvinkää since 2019.
❌
Perhe: @tombrunberg, 4v. esikoinen ja tuleva heinäkuinen
❌
Harrastan: Talvipakoja, nyt enemmänkin haaveilua niistä, Torittamista, espanjan opiskelua, itsensä kehittämistä. People watching kahvi kädessä (ks. kuva). Vielä olis kiva palata lentiskentällekin.
❌
Luonteenpiirteeni: Rohkea päätöksentekijä, joka ei kestä jahkailua, vitkastelua tai byrokratiaa. Jännä muuten, et oon yrittäjä…
❌
Haaveammattini: Paikka- ja aikariippumaton digiyrittäjä, eli oon siinä nyt.
❌
Koulutukseni: Tradenomi AMK (markkinointi, yrittäjyys), Hallintotieteiden kandi (julkisoikeus, vakuutustiede ja yritysjuridiikka), personal trainer.
❌
Inhoan: KYLMÄÄ ja PIMEÄÄ!
❌
Lempiruoka: Chiang Maissa, Siri Mangkalajarn soi 1 kulmaravintolan paistettu riisi. Nautitaan jääkylmän lasipullokokiksen kanssa.
❌
Lempisarja: Billions(!!!), La Casa de Papel, The Big Bang Theory, Frendit.
❌
Lempiväri: Auringonlaskun värjäämä pastellitaivas kattoterassilta ihasteltuna
❌
Olen ystävänä: Aina auttamassa, mutta unohdan liian usein pitää yhteyttä. Onneks on WA!
❌
Toivon: Voivani asuttaa kahta maata ja tarjota lapsilleni erilaisia kokeumuksia ja elämyksiä elämään.
❌
Jos voittaisin lotossa: Hankkisin lentolupakirjan, ostaisin Dornierin privajetin ja elettäis vanlifen sijasta planelifea ympäri maailmaa. #dreambig
❌
Paha tapani: Oon todella sotkuinen muija, en osaa viedä tavaroita paikoilleen.
❌
Hyvät tapani: Osaan taikoa herkullista ruokaa "tyhjästä" jääkaapista.
❌
Suklaapatukat top3: Jim, DaCapo, Pätkis. En oikein kyllä välitä suklaasta.

Oliko yllätyksiä? Haastan sut jakamaan oman ystävänkirjan sivun feedissä! Laita DM niin lähetän sulle kysymykset.

#ystäväkirja #yrittäjä #naisyrittäjät #digiyrittäjä #matkabloggaaja

4 months ago
View on Instagram |
1/4
Mä oon kokenut tosi vahvaa jumitusta oman osaamisen myymisen kanssa. 

Sama juttu oli työelämässä. Innostun monista jutuista ja tiedän monista asioista paljon mutta en koe erikoista vahvuutta missään.

Aluksi tulin tunnetuksi Instagram-markkinoinnin osaajana Somelemonin kautta ja edelleen teen niitä valmennuksia.

Sitten halusin puhua enemmän siitä, miten osaamista voi myydä verkkokurssien muodossa. Mutta se itse verkkokurssien tekeminenkään ei oo se "mun juttu".

Mun vahvuus ehdottomasti on sisältömarkkinoinnissa ja tiedän sen 100% toimivaksi, koska ilman sitä, ei oma yrittäjyys olis koskaan ollut mahdollista.

Mutta siihen liittyy niin paljon - pelkästään kanavina esim. some (orgaaninen & maksettu), sähköpostilista, nettisivut, blogi.

Siihen päälle vielä strategia, sisällönsuunnittelu ja -tuotanto. Niissäkin pystyn auttamaan. 

Ja silti musta tuntuu, että ei mun osaamisesta oo mitään hyötyä kenellekään, koska nää on niin itsestään selviä juttuja kaikille yrittäjille! 

Ootko käynyt läpi samanlaisia keloja? Mikä sua on auttanut?

#yrittäjyys #digiyrittäjyys #naisyrittäjät
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

Mä oon kokenut tosi vahvaa jumitusta oman osaamisen myymisen kanssa.

Sama juttu oli työelämässä. Innostun monista jutuista ja tiedän monista asioista paljon mutta en koe erikoista vahvuutta missään.

Aluksi tulin tunnetuksi Instagram-markkinoinnin osaajana Somelemonin kautta ja edelleen teen niitä valmennuksia.

Sitten halusin puhua enemmän siitä, miten osaamista voi myydä verkkokurssien muodossa. Mutta se itse verkkokurssien tekeminenkään ei oo se "mun juttu".

Mun vahvuus ehdottomasti on sisältömarkkinoinnissa ja tiedän sen 100% toimivaksi, koska ilman sitä, ei oma yrittäjyys olis koskaan ollut mahdollista.

Mutta siihen liittyy niin paljon – pelkästään kanavina esim. some (orgaaninen & maksettu), sähköpostilista, nettisivut, blogi.

Siihen päälle vielä strategia, sisällönsuunnittelu ja -tuotanto. Niissäkin pystyn auttamaan.

Ja silti musta tuntuu, että ei mun osaamisesta oo mitään hyötyä kenellekään, koska nää on niin itsestään selviä juttuja kaikille yrittäjille!

Ootko käynyt läpi samanlaisia keloja? Mikä sua on auttanut?

#yrittäjyys #digiyrittäjyys #naisyrittäjät

4 months ago
View on Instagram |
2/4
"Tilaa tästä meidän uutiskirje"

Öö. Miksi?

Ketä kiinnostaa firmojen kuulumiset? "Meille on nimitetty uusi asiakkuuspäällikkö". No jee! 

Jos sä oot Gmailin käyttäjä, voit käydä katsomassa mitä kaikkea kivaa uutiskirjettä sulle tuleekaan sinne "promotions" tai "updates" välilehdelle.

Ja noi välilehdethän on kyllä sellainen paikka, mihin ei haluaisi oman viestin päätyvän. Onneksi on tiettyjä tapoja, joilla siihen voi itse vaikuttaa. 

Kuten vaikka se, että kääntää sähköpostien fokuksen yleisöön ja unohtaa itsensä. Eli käännä me me me (tai mä mä mä) --> sinä, sinä, sinä. 

Tällöin ihan huomaamatta alat lähettämään sähköposteja, jotka ovat ihan muuta kuin firman kuulumisia. 

Mikäli haluat lopettaa uutiskirjeiden lähettämisen ja siirtyä tuottamaan kiinnostavia ja erottautuvia sähköposteja, tuu mukaan Säväyttävä Sähköpostilista -koulutukseen, linkki profiilissa.

Jos epäilet vielä, niin pistä mulle DM:ää ja katsotaan olisko tää sulle sopiva ❤️

#yrittäjyys #naisyrittäjät #digiyrittäjät #somefi #somemarkkinointi #digimarkkinointi #sähköpostimarkkinointi #sähköpostilista #digiyrittäjä #verkkokurssit
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

"Tilaa tästä meidän uutiskirje"

Öö. Miksi?

Ketä kiinnostaa firmojen kuulumiset? "Meille on nimitetty uusi asiakkuuspäällikkö". No jee!

Jos sä oot Gmailin käyttäjä, voit käydä katsomassa mitä kaikkea kivaa uutiskirjettä sulle tuleekaan sinne "promotions" tai "updates" välilehdelle.

Ja noi välilehdethän on kyllä sellainen paikka, mihin ei haluaisi oman viestin päätyvän. Onneksi on tiettyjä tapoja, joilla siihen voi itse vaikuttaa.

Kuten vaikka se, että kääntää sähköpostien fokuksen yleisöön ja unohtaa itsensä. Eli käännä me me me (tai mä mä mä) –> sinä, sinä, sinä.

Tällöin ihan huomaamatta alat lähettämään sähköposteja, jotka ovat ihan muuta kuin firman kuulumisia.

Mikäli haluat lopettaa uutiskirjeiden lähettämisen ja siirtyä tuottamaan kiinnostavia ja erottautuvia sähköposteja, tuu mukaan Säväyttävä Sähköpostilista -koulutukseen, linkki profiilissa.

Jos epäilet vielä, niin pistä mulle DM:ää ja katsotaan olisko tää sulle sopiva ❤️

#yrittäjyys #naisyrittäjät #digiyrittäjät #somefi #somemarkkinointi #digimarkkinointi #sähköpostimarkkinointi #sähköpostilista #digiyrittäjä #verkkokurssit

7 months ago
View on Instagram |
3/4
Kukapa ei haluaisi tehdä markkinointia, joka kiinnostaa?

Selvennetään vielä, että kun puhun markkinoinninista, puhun sisällöistä joita tuotat. Ne voi olla sisältöjä tänne Instaan, tai blogiin, tai Youtubeen. Kanavalla ei oo väliä.

Jos mietit omia ostoksiasi viime aikoina, millainen markkinointi on saanut sut avaamaan lompakon nyörejä?

Tuskin on ollut tyrkyttävä ja spämmäävää?

Moni mieltää erityisesti sähköpostimarkkinoinnin tuollaiseksi tyrkyksi ja siksi ehkä ei uskalla perustaa sähköpostilistaa. Tai ehkä uskaltaa, mutta sitten ei uskalla laittaa viestiä listalaisille, koska koskee sen spämmiksi.

Mun mielestä hyvä sähköpostimarkkinointi ticks all the boxes mitä tulee tykättyyn markkinointiin. Ja joo, sitäkin voi tehdä tosi paskasti. Ja usein tehdäänkin.

Tärkein pointti hyvään sähköpostimarkkinointiin on se, että me kunnioitetaan sen vastaanottajan inboxia. Se ei tarkoita sitä, että inboxia pitäisi lähestyä harvoin, vaan sitä, että sinne lähetetään vaan ja ainoastaan timanttista sisältöä. 

Kenen sähköpostit sä avaat aina, koska tiedät saavasi hyvää settiä kerrasta toiseen? 

#yrittäjyys #yrittäjät #digiyrittäjä #digiyrittäjyys #markkinointi #digimarkkinointi #vaikuttajamarkkinointi #naisyrittäjät #somemarkkinointi
Kukapa ei haluaisi tehdä markkinointia, joka kiinnostaa?

Selvennetään vielä, että kun puhun markkinoinninista, puhun sisällöistä joita tuotat. Ne voi olla sisältöjä tänne Instaan, tai blogiin, tai Youtubeen. Kanavalla ei oo väliä.

Jos mietit omia ostoksiasi viime aikoina, millainen markkinointi on saanut sut avaamaan lompakon nyörejä?

Tuskin on ollut tyrkyttävä ja spämmäävää?

Moni mieltää erityisesti sähköpostimarkkinoinnin tuollaiseksi tyrkyksi ja siksi ehkä ei uskalla perustaa sähköpostilistaa. Tai ehkä uskaltaa, mutta sitten ei uskalla laittaa viestiä listalaisille, koska koskee sen spämmiksi.

Mun mielestä hyvä sähköpostimarkkinointi ticks all the boxes mitä tulee tykättyyn markkinointiin. Ja joo, sitäkin voi tehdä tosi paskasti. Ja usein tehdäänkin.

Tärkein pointti hyvään sähköpostimarkkinointiin on se, että me kunnioitetaan sen vastaanottajan inboxia. Se ei tarkoita sitä, että inboxia pitäisi lähestyä harvoin, vaan sitä, että sinne lähetetään vaan ja ainoastaan timanttista sisältöä. 

Kenen sähköpostit sä avaat aina, koska tiedät saavasi hyvää settiä kerrasta toiseen? 

#yrittäjyys #yrittäjät #digiyrittäjä #digiyrittäjyys #markkinointi #digimarkkinointi #vaikuttajamarkkinointi #naisyrittäjät #somemarkkinointi
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

Kukapa ei haluaisi tehdä markkinointia, joka kiinnostaa?

Selvennetään vielä, että kun puhun markkinoinninista, puhun sisällöistä joita tuotat. Ne voi olla sisältöjä tänne Instaan, tai blogiin, tai Youtubeen. Kanavalla ei oo väliä.

Jos mietit omia ostoksiasi viime aikoina, millainen markkinointi on saanut sut avaamaan lompakon nyörejä?

Tuskin on ollut tyrkyttävä ja spämmäävää?

Moni mieltää erityisesti sähköpostimarkkinoinnin tuollaiseksi tyrkyksi ja siksi ehkä ei uskalla perustaa sähköpostilistaa. Tai ehkä uskaltaa, mutta sitten ei uskalla laittaa viestiä listalaisille, koska koskee sen spämmiksi.

Mun mielestä hyvä sähköpostimarkkinointi ticks all the boxes mitä tulee tykättyyn markkinointiin. Ja joo, sitäkin voi tehdä tosi paskasti. Ja usein tehdäänkin.

Tärkein pointti hyvään sähköpostimarkkinointiin on se, että me kunnioitetaan sen vastaanottajan inboxia. Se ei tarkoita sitä, että inboxia pitäisi lähestyä harvoin, vaan sitä, että sinne lähetetään vaan ja ainoastaan timanttista sisältöä.

Kenen sähköpostit sä avaat aina, koska tiedät saavasi hyvää settiä kerrasta toiseen?

#yrittäjyys #yrittäjät #digiyrittäjä #digiyrittäjyys #markkinointi #digimarkkinointi #vaikuttajamarkkinointi #naisyrittäjät #somemarkkinointi

7 months ago
View on Instagram |
4/4

Recent Posts

  • Sisältökalenteri blogiin – Miksi sitä tarvitaan ja kuinka se tehdään!

    September 15, 2021
  • 3 suurinta syytä, miksi et saa kaupallisia yhteistöitä

    August 9, 2021
  • Haaveena saada Instagramilla rahaa? 3 eri tapaa onnistua!

    June 23, 2021

Instagram

❤YSTÄVÄKIRJASIVUNI❤

Lentisjoukkuekaverini ja Norjan seikkailijanainen @monnihimari oli tehnyt tämän ja sen nähtyäni halusin tehdä itsestäni tämän ihanan 90-lukua huutavan esittelyn!

Nimi: Sari Kilpiäinen
❌
Syntynyt: Hämeenlinnassa kohta 38 vuotta sitten.
❌
Kotipaikka: Hyvinkää since 2019.
❌
Perhe: @tombrunberg, 4v. esikoinen ja tuleva heinäkuinen
❌
Harrastan: Talvipakoja, nyt enemmänkin haaveilua niistä, Torittamista, espanjan opiskelua, itsensä kehittämistä. People watching kahvi kädessä (ks. kuva). Vielä olis kiva palata lentiskentällekin.
❌
Luonteenpiirteeni: Rohkea päätöksentekijä, joka ei kestä jahkailua, vitkastelua tai byrokratiaa. Jännä muuten, et oon yrittäjä...
❌
Haaveammattini: Paikka- ja aikariippumaton digiyrittäjä, eli oon siinä nyt. 
❌
Koulutukseni: Tradenomi AMK (markkinointi, yrittäjyys), Hallintotieteiden kandi (julkisoikeus, vakuutustiede ja yritysjuridiikka), personal trainer.
❌
Inhoan: KYLMÄÄ ja PIMEÄÄ!
❌
Lempiruoka: Chiang Maissa, Siri Mangkalajarn soi 1 kulmaravintolan paistettu riisi. Nautitaan jääkylmän lasipullokokiksen kanssa.
❌
Lempisarja: Billions(!!!), La Casa de Papel, The Big Bang Theory, Frendit.
❌
Lempiväri: Auringonlaskun värjäämä pastellitaivas kattoterassilta ihasteltuna
❌
Olen ystävänä: Aina auttamassa, mutta unohdan liian usein pitää yhteyttä. Onneks on WA!
❌
Toivon: Voivani asuttaa kahta maata ja tarjota lapsilleni erilaisia kokeumuksia ja elämyksiä elämään.
❌
Jos voittaisin lotossa: Hankkisin lentolupakirjan, ostaisin Dornierin privajetin ja elettäis vanlifen sijasta planelifea ympäri maailmaa. #dreambig
❌
Paha tapani: Oon todella sotkuinen muija, en osaa viedä tavaroita paikoilleen.
❌
Hyvät tapani: Osaan taikoa herkullista ruokaa "tyhjästä" jääkaapista.
❌
Suklaapatukat top3: Jim, DaCapo, Pätkis. En oikein kyllä välitä suklaasta.

Oliko yllätyksiä? Haastan sut jakamaan oman ystävänkirjan sivun feedissä! Laita DM niin lähetän sulle kysymykset.

#ystäväkirja #yrittäjä #naisyrittäjät #digiyrittäjä #matkabloggaaja
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

❤YSTÄVÄKIRJASIVUNI❤

Lentisjoukkuekaverini ja Norjan seikkailijanainen @monnihimari oli tehnyt tämän ja sen nähtyäni halusin tehdä itsestäni tämän ihanan 90-lukua huutavan esittelyn!

Nimi: Sari Kilpiäinen
❌
Syntynyt: Hämeenlinnassa kohta 38 vuotta sitten.
❌
Kotipaikka: Hyvinkää since 2019.
❌
Perhe: @tombrunberg, 4v. esikoinen ja tuleva heinäkuinen
❌
Harrastan: Talvipakoja, nyt enemmänkin haaveilua niistä, Torittamista, espanjan opiskelua, itsensä kehittämistä. People watching kahvi kädessä (ks. kuva). Vielä olis kiva palata lentiskentällekin.
❌
Luonteenpiirteeni: Rohkea päätöksentekijä, joka ei kestä jahkailua, vitkastelua tai byrokratiaa. Jännä muuten, et oon yrittäjä…
❌
Haaveammattini: Paikka- ja aikariippumaton digiyrittäjä, eli oon siinä nyt.
❌
Koulutukseni: Tradenomi AMK (markkinointi, yrittäjyys), Hallintotieteiden kandi (julkisoikeus, vakuutustiede ja yritysjuridiikka), personal trainer.
❌
Inhoan: KYLMÄÄ ja PIMEÄÄ!
❌
Lempiruoka: Chiang Maissa, Siri Mangkalajarn soi 1 kulmaravintolan paistettu riisi. Nautitaan jääkylmän lasipullokokiksen kanssa.
❌
Lempisarja: Billions(!!!), La Casa de Papel, The Big Bang Theory, Frendit.
❌
Lempiväri: Auringonlaskun värjäämä pastellitaivas kattoterassilta ihasteltuna
❌
Olen ystävänä: Aina auttamassa, mutta unohdan liian usein pitää yhteyttä. Onneks on WA!
❌
Toivon: Voivani asuttaa kahta maata ja tarjota lapsilleni erilaisia kokeumuksia ja elämyksiä elämään.
❌
Jos voittaisin lotossa: Hankkisin lentolupakirjan, ostaisin Dornierin privajetin ja elettäis vanlifen sijasta planelifea ympäri maailmaa. #dreambig
❌
Paha tapani: Oon todella sotkuinen muija, en osaa viedä tavaroita paikoilleen.
❌
Hyvät tapani: Osaan taikoa herkullista ruokaa "tyhjästä" jääkaapista.
❌
Suklaapatukat top3: Jim, DaCapo, Pätkis. En oikein kyllä välitä suklaasta.

Oliko yllätyksiä? Haastan sut jakamaan oman ystävänkirjan sivun feedissä! Laita DM niin lähetän sulle kysymykset.

#ystäväkirja #yrittäjä #naisyrittäjät #digiyrittäjä #matkabloggaaja

4 months ago
View on Instagram |
1/6
Mä oon kokenut tosi vahvaa jumitusta oman osaamisen myymisen kanssa. 

Sama juttu oli työelämässä. Innostun monista jutuista ja tiedän monista asioista paljon mutta en koe erikoista vahvuutta missään.

Aluksi tulin tunnetuksi Instagram-markkinoinnin osaajana Somelemonin kautta ja edelleen teen niitä valmennuksia.

Sitten halusin puhua enemmän siitä, miten osaamista voi myydä verkkokurssien muodossa. Mutta se itse verkkokurssien tekeminenkään ei oo se "mun juttu".

Mun vahvuus ehdottomasti on sisältömarkkinoinnissa ja tiedän sen 100% toimivaksi, koska ilman sitä, ei oma yrittäjyys olis koskaan ollut mahdollista.

Mutta siihen liittyy niin paljon - pelkästään kanavina esim. some (orgaaninen & maksettu), sähköpostilista, nettisivut, blogi.

Siihen päälle vielä strategia, sisällönsuunnittelu ja -tuotanto. Niissäkin pystyn auttamaan. 

Ja silti musta tuntuu, että ei mun osaamisesta oo mitään hyötyä kenellekään, koska nää on niin itsestään selviä juttuja kaikille yrittäjille! 

Ootko käynyt läpi samanlaisia keloja? Mikä sua on auttanut?

#yrittäjyys #digiyrittäjyys #naisyrittäjät
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

Mä oon kokenut tosi vahvaa jumitusta oman osaamisen myymisen kanssa.

Sama juttu oli työelämässä. Innostun monista jutuista ja tiedän monista asioista paljon mutta en koe erikoista vahvuutta missään.

Aluksi tulin tunnetuksi Instagram-markkinoinnin osaajana Somelemonin kautta ja edelleen teen niitä valmennuksia.

Sitten halusin puhua enemmän siitä, miten osaamista voi myydä verkkokurssien muodossa. Mutta se itse verkkokurssien tekeminenkään ei oo se "mun juttu".

Mun vahvuus ehdottomasti on sisältömarkkinoinnissa ja tiedän sen 100% toimivaksi, koska ilman sitä, ei oma yrittäjyys olis koskaan ollut mahdollista.

Mutta siihen liittyy niin paljon – pelkästään kanavina esim. some (orgaaninen & maksettu), sähköpostilista, nettisivut, blogi.

Siihen päälle vielä strategia, sisällönsuunnittelu ja -tuotanto. Niissäkin pystyn auttamaan.

Ja silti musta tuntuu, että ei mun osaamisesta oo mitään hyötyä kenellekään, koska nää on niin itsestään selviä juttuja kaikille yrittäjille!

Ootko käynyt läpi samanlaisia keloja? Mikä sua on auttanut?

#yrittäjyys #digiyrittäjyys #naisyrittäjät

4 months ago
View on Instagram |
2/6
"Tilaa tästä meidän uutiskirje"

Öö. Miksi?

Ketä kiinnostaa firmojen kuulumiset? "Meille on nimitetty uusi asiakkuuspäällikkö". No jee! 

Jos sä oot Gmailin käyttäjä, voit käydä katsomassa mitä kaikkea kivaa uutiskirjettä sulle tuleekaan sinne "promotions" tai "updates" välilehdelle.

Ja noi välilehdethän on kyllä sellainen paikka, mihin ei haluaisi oman viestin päätyvän. Onneksi on tiettyjä tapoja, joilla siihen voi itse vaikuttaa. 

Kuten vaikka se, että kääntää sähköpostien fokuksen yleisöön ja unohtaa itsensä. Eli käännä me me me (tai mä mä mä) --> sinä, sinä, sinä. 

Tällöin ihan huomaamatta alat lähettämään sähköposteja, jotka ovat ihan muuta kuin firman kuulumisia. 

Mikäli haluat lopettaa uutiskirjeiden lähettämisen ja siirtyä tuottamaan kiinnostavia ja erottautuvia sähköposteja, tuu mukaan Säväyttävä Sähköpostilista -koulutukseen, linkki profiilissa.

Jos epäilet vielä, niin pistä mulle DM:ää ja katsotaan olisko tää sulle sopiva ❤️

#yrittäjyys #naisyrittäjät #digiyrittäjät #somefi #somemarkkinointi #digimarkkinointi #sähköpostimarkkinointi #sähköpostilista #digiyrittäjä #verkkokurssit
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

"Tilaa tästä meidän uutiskirje"

Öö. Miksi?

Ketä kiinnostaa firmojen kuulumiset? "Meille on nimitetty uusi asiakkuuspäällikkö". No jee!

Jos sä oot Gmailin käyttäjä, voit käydä katsomassa mitä kaikkea kivaa uutiskirjettä sulle tuleekaan sinne "promotions" tai "updates" välilehdelle.

Ja noi välilehdethän on kyllä sellainen paikka, mihin ei haluaisi oman viestin päätyvän. Onneksi on tiettyjä tapoja, joilla siihen voi itse vaikuttaa.

Kuten vaikka se, että kääntää sähköpostien fokuksen yleisöön ja unohtaa itsensä. Eli käännä me me me (tai mä mä mä) –> sinä, sinä, sinä.

Tällöin ihan huomaamatta alat lähettämään sähköposteja, jotka ovat ihan muuta kuin firman kuulumisia.

Mikäli haluat lopettaa uutiskirjeiden lähettämisen ja siirtyä tuottamaan kiinnostavia ja erottautuvia sähköposteja, tuu mukaan Säväyttävä Sähköpostilista -koulutukseen, linkki profiilissa.

Jos epäilet vielä, niin pistä mulle DM:ää ja katsotaan olisko tää sulle sopiva ❤️

#yrittäjyys #naisyrittäjät #digiyrittäjät #somefi #somemarkkinointi #digimarkkinointi #sähköpostimarkkinointi #sähköpostilista #digiyrittäjä #verkkokurssit

7 months ago
View on Instagram |
3/6
Kukapa ei haluaisi tehdä markkinointia, joka kiinnostaa?

Selvennetään vielä, että kun puhun markkinoinninista, puhun sisällöistä joita tuotat. Ne voi olla sisältöjä tänne Instaan, tai blogiin, tai Youtubeen. Kanavalla ei oo väliä.

Jos mietit omia ostoksiasi viime aikoina, millainen markkinointi on saanut sut avaamaan lompakon nyörejä?

Tuskin on ollut tyrkyttävä ja spämmäävää?

Moni mieltää erityisesti sähköpostimarkkinoinnin tuollaiseksi tyrkyksi ja siksi ehkä ei uskalla perustaa sähköpostilistaa. Tai ehkä uskaltaa, mutta sitten ei uskalla laittaa viestiä listalaisille, koska koskee sen spämmiksi.

Mun mielestä hyvä sähköpostimarkkinointi ticks all the boxes mitä tulee tykättyyn markkinointiin. Ja joo, sitäkin voi tehdä tosi paskasti. Ja usein tehdäänkin.

Tärkein pointti hyvään sähköpostimarkkinointiin on se, että me kunnioitetaan sen vastaanottajan inboxia. Se ei tarkoita sitä, että inboxia pitäisi lähestyä harvoin, vaan sitä, että sinne lähetetään vaan ja ainoastaan timanttista sisältöä. 

Kenen sähköpostit sä avaat aina, koska tiedät saavasi hyvää settiä kerrasta toiseen? 

#yrittäjyys #yrittäjät #digiyrittäjä #digiyrittäjyys #markkinointi #digimarkkinointi #vaikuttajamarkkinointi #naisyrittäjät #somemarkkinointi
Kukapa ei haluaisi tehdä markkinointia, joka kiinnostaa?

Selvennetään vielä, että kun puhun markkinoinninista, puhun sisällöistä joita tuotat. Ne voi olla sisältöjä tänne Instaan, tai blogiin, tai Youtubeen. Kanavalla ei oo väliä.

Jos mietit omia ostoksiasi viime aikoina, millainen markkinointi on saanut sut avaamaan lompakon nyörejä?

Tuskin on ollut tyrkyttävä ja spämmäävää?

Moni mieltää erityisesti sähköpostimarkkinoinnin tuollaiseksi tyrkyksi ja siksi ehkä ei uskalla perustaa sähköpostilistaa. Tai ehkä uskaltaa, mutta sitten ei uskalla laittaa viestiä listalaisille, koska koskee sen spämmiksi.

Mun mielestä hyvä sähköpostimarkkinointi ticks all the boxes mitä tulee tykättyyn markkinointiin. Ja joo, sitäkin voi tehdä tosi paskasti. Ja usein tehdäänkin.

Tärkein pointti hyvään sähköpostimarkkinointiin on se, että me kunnioitetaan sen vastaanottajan inboxia. Se ei tarkoita sitä, että inboxia pitäisi lähestyä harvoin, vaan sitä, että sinne lähetetään vaan ja ainoastaan timanttista sisältöä. 

Kenen sähköpostit sä avaat aina, koska tiedät saavasi hyvää settiä kerrasta toiseen? 

#yrittäjyys #yrittäjät #digiyrittäjä #digiyrittäjyys #markkinointi #digimarkkinointi #vaikuttajamarkkinointi #naisyrittäjät #somemarkkinointi
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

Kukapa ei haluaisi tehdä markkinointia, joka kiinnostaa?

Selvennetään vielä, että kun puhun markkinoinninista, puhun sisällöistä joita tuotat. Ne voi olla sisältöjä tänne Instaan, tai blogiin, tai Youtubeen. Kanavalla ei oo väliä.

Jos mietit omia ostoksiasi viime aikoina, millainen markkinointi on saanut sut avaamaan lompakon nyörejä?

Tuskin on ollut tyrkyttävä ja spämmäävää?

Moni mieltää erityisesti sähköpostimarkkinoinnin tuollaiseksi tyrkyksi ja siksi ehkä ei uskalla perustaa sähköpostilistaa. Tai ehkä uskaltaa, mutta sitten ei uskalla laittaa viestiä listalaisille, koska koskee sen spämmiksi.

Mun mielestä hyvä sähköpostimarkkinointi ticks all the boxes mitä tulee tykättyyn markkinointiin. Ja joo, sitäkin voi tehdä tosi paskasti. Ja usein tehdäänkin.

Tärkein pointti hyvään sähköpostimarkkinointiin on se, että me kunnioitetaan sen vastaanottajan inboxia. Se ei tarkoita sitä, että inboxia pitäisi lähestyä harvoin, vaan sitä, että sinne lähetetään vaan ja ainoastaan timanttista sisältöä.

Kenen sähköpostit sä avaat aina, koska tiedät saavasi hyvää settiä kerrasta toiseen?

#yrittäjyys #yrittäjät #digiyrittäjä #digiyrittäjyys #markkinointi #digimarkkinointi #vaikuttajamarkkinointi #naisyrittäjät #somemarkkinointi

7 months ago
View on Instagram |
4/6
Jos viimeinen 1,5 vuotta opetti meille jotain, niin sen, että luottaminen yhteen tulovirtaan voi olla tosi riskialtista.

Olitpa yrittäjä, (tai sellaiseksi haluava), vaikuttaja tai perinteisesti päivätöissä, koskaan ei oo liian myöhäistä miettiä, miten voit lisätä ylimääräisiä tulovirtoja.

Yksi erittäin toimiva tapa tähän on verkkokurssi.

Verkkokurssin kautta voit luoda tasaista tuloa, joka tikittää taustalla, ilman, että sun tarvitsee tehdä sen parissa aktiivista työtä juurikaan.

Toimiva verkkokurssimyynti tarkoittaa myös sitä, että oot tosi lähellä aika- ja paikkariippumatonta läppäribisnes-yrittäjyyttä!

Sen myötä voit…

... vaihtaa paikkakuntaa tai lähteä vaikka ulkomaille, kun työ ei sido sinua enää yhteen paikkaan.

... työskennellä silloin, kun se sinulle sopii. Vaikka vain neljänä päivänä viikossa (kuten minä teen). 

... sovittaa yrittäjyyden sopimaan juuri sun elämäntilanteeseen. Enemmän aikaa tärkeille asioille, kuten perheelle.

Ja nyt seuraa se mutta.

Verkkokurssibisneksen käynnistäminen ei tapahdu sormia napsauttamalla.

Mä oon aloittanut viisi vuotta sitten opintojen ohella. Palasin päivätöihin, kun tie tuntui liian rankalta.

"Pakenin" avokonttorielämää äitiyslomalle ja vanhempainvapaan turvin rakensin mun bisneksen tällaiseksi, mitä se on nyt.

Jos sä oot valmis heittään all-in, niin se on ihan ok. Mut yhtä ok on aloittaa sivutoimisella verkkokurssibisneksellä. Se helpottaa sitä taloudellista epävarmuutta.

Jos oot päivätyössä, kysy, onko mahdollista siirtyä tekemään muutaman kuukauden ajaksi 4 päivän työviikkoa. 

Jos oot yrittäjä, mieti omaa ajankäyttöäsi. Onko asiakkaita, jotka vievät paljon aikaa, mutta tuovat huonosti tuloa? Heitä ne mäkeen. Pidä hyvät asiakkaat, jotta saat laskutusta ennen kuin verkkokurssi(t) alkavat tuottaa.

Lisäksi on hyvä katsoa omia kuluja. Voiko jostain karsia? Olisitko hetken valmis elämään  vaikka ilman autoa, jos se tarkoittaisi tulevaisuudessa unelmien arkea? 

Usein pitää luopua jostain, jotta saa uutta. Joskus ne saattaa olla "saavutettuja etuja". Mutta niiden tilalle voi tulla jotain tosi paljon upeampaa, mistä et osaa edes haaveilla!

Mitä ajatuksia verkkokurssibisnes sussa herättää?
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

Jos viimeinen 1,5 vuotta opetti meille jotain, niin sen, että luottaminen yhteen tulovirtaan voi olla tosi riskialtista.

Olitpa yrittäjä, (tai sellaiseksi haluava), vaikuttaja tai perinteisesti päivätöissä, koskaan ei oo liian myöhäistä miettiä, miten voit lisätä ylimääräisiä tulovirtoja.

Yksi erittäin toimiva tapa tähän on verkkokurssi.

Verkkokurssin kautta voit luoda tasaista tuloa, joka tikittää taustalla, ilman, että sun tarvitsee tehdä sen parissa aktiivista työtä juurikaan.

Toimiva verkkokurssimyynti tarkoittaa myös sitä, että oot tosi lähellä aika- ja paikkariippumatonta läppäribisnes-yrittäjyyttä!

Sen myötä voit…

… vaihtaa paikkakuntaa tai lähteä vaikka ulkomaille, kun työ ei sido sinua enää yhteen paikkaan.

… työskennellä silloin, kun se sinulle sopii. Vaikka vain neljänä päivänä viikossa (kuten minä teen).

… sovittaa yrittäjyyden sopimaan juuri sun elämäntilanteeseen. Enemmän aikaa tärkeille asioille, kuten perheelle.

Ja nyt seuraa se mutta.

Verkkokurssibisneksen käynnistäminen ei tapahdu sormia napsauttamalla.

Mä oon aloittanut viisi vuotta sitten opintojen ohella. Palasin päivätöihin, kun tie tuntui liian rankalta.

"Pakenin" avokonttorielämää äitiyslomalle ja vanhempainvapaan turvin rakensin mun bisneksen tällaiseksi, mitä se on nyt.

Jos sä oot valmis heittään all-in, niin se on ihan ok. Mut yhtä ok on aloittaa sivutoimisella verkkokurssibisneksellä. Se helpottaa sitä taloudellista epävarmuutta.

Jos oot päivätyössä, kysy, onko mahdollista siirtyä tekemään muutaman kuukauden ajaksi 4 päivän työviikkoa.

Jos oot yrittäjä, mieti omaa ajankäyttöäsi. Onko asiakkaita, jotka vievät paljon aikaa, mutta tuovat huonosti tuloa? Heitä ne mäkeen. Pidä hyvät asiakkaat, jotta saat laskutusta ennen kuin verkkokurssi(t) alkavat tuottaa.

Lisäksi on hyvä katsoa omia kuluja. Voiko jostain karsia? Olisitko hetken valmis elämään vaikka ilman autoa, jos se tarkoittaisi tulevaisuudessa unelmien arkea?

Usein pitää luopua jostain, jotta saa uutta. Joskus ne saattaa olla "saavutettuja etuja". Mutta niiden tilalle voi tulla jotain tosi paljon upeampaa, mistä et osaa edes haaveilla!

Mitä ajatuksia verkkokurssibisnes sussa herättää?

9 months ago
View on Instagram |
5/6
Vaikuttajamedia x Läppäribisnes - superkova uusi koulutus!

Mä tutustuin @vaikuttajamedia'n Monnaan ja Johannaan, kun olin tuottajana blogiportaalissa, jossa naiset bloggasivat.

Kun kyseinen portaali lopetettiin ihailin, kuinka nämä tehopakkaukset pistivät hihat heilumaan ja perustivat oman mediatalon.

Pidempään ollaan Monnan ja Johannan kanssa mietitty, että miten voitaisiin yhdessä auttaa isompaa määrää ihmisiä onnistumaan omissa unelmissaan.

Ja nyt ollaan se keksitty.

Mut onko vähän ärsyttävä cliffhanger? Koska en ihan vielä paljasta mitä on tulossa, mutta  tän koulutuksen avulla tuut saamaan avaimet verkossa tienaamiselle!

Stay tuned! 

#yrittäjät #somefi #vaikuttajamarkkinointi #digiyrittäjyys #digiyrittäjät #läppäribisnes #bloggaus
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

Vaikuttajamedia x Läppäribisnes – superkova uusi koulutus!

Mä tutustuin @vaikuttajamedia'n Monnaan ja Johannaan, kun olin tuottajana blogiportaalissa, jossa naiset bloggasivat.

Kun kyseinen portaali lopetettiin ihailin, kuinka nämä tehopakkaukset pistivät hihat heilumaan ja perustivat oman mediatalon.

Pidempään ollaan Monnan ja Johannan kanssa mietitty, että miten voitaisiin yhdessä auttaa isompaa määrää ihmisiä onnistumaan omissa unelmissaan.

Ja nyt ollaan se keksitty.

Mut onko vähän ärsyttävä cliffhanger? Koska en ihan vielä paljasta mitä on tulossa, mutta tän koulutuksen avulla tuut saamaan avaimet verkossa tienaamiselle!

Stay tuned!

#yrittäjät #somefi #vaikuttajamarkkinointi #digiyrittäjyys #digiyrittäjät #läppäribisnes #bloggaus

9 months ago
View on Instagram |
6/6

Copyright 2021 Kaaos Consulting Oy Site Powered by Pix & Hue.

Käytämme keksejä, jotta pystymme tarjoamaan sinulle parhaan mahdollisen sisällön. Voit sortata keksejä klikkaamalla "Cookie Settings" tai hyväksyä ne klikkaamalla "Accept All".
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT