Läppäribisnes

  • Etusivulle
  • Blogi
  • Verkkokurssit
  • Ota yhteyttä
Bloggaus, Instagram

Kävijöitä blogiin Instagramista – 3 eri tapaa

Tiedät, että voisit auttaa blogipostauksillasi Instagram-seuraajiasi, mutta miten ihmeessä heidät saisi klikkaamaan blogiin. Tässä postauksessa kerron kolme eri tapaa, joista yksi tuo aivan järjettömän nopeasti lisää kävijöitä blogiisi!

Lisää kävijöitä blogiin – Instagram-profiilin linkki

Instagram on blogiliikenteen kannalta hankala sovellus, kun klikattavan linkin saa laitettua ainostaan profiiliin. Kuvateksteihin tai stooreihin voi toki kirjoittaa url-osoitteen eli linkkiosoitteen, mutta varsinaiseksi klikattavaksi linkiksi se ei muutu.

Ongelma näissä on se, että harva jaksaa siirtyä Instagramista ensin selaimeen ja sitten yrittää vielä muistaa, että mikäs se osoite olikaan. Mutta miten sitten hyödyntää tätä profiilin linkkiä parhaimmalla mahdollisella tavalla, jos tavoite Instagramin käytölle on blogin kävijämäärien kasvattaminen.

Helpoin tapa on ehdottomasti se, että jokaisen uusimman blogipostauksen jälkeen päivittää profiiliin uuden julkaisun linkin. Kannattaa myös kirjoittaa profiilitekstin loppuun kehotus lukea uusin blogipostaus. Tällöin profiilissa vieraileva henkilö voi kiinnostua klikkaamaan linkkiä ilman, että se oli hänen tarkoitus profiiliin tullessa.

Tässä tavassa ongelmaksi muodostuu Instagramin algoritmi. Se kun ei enää näytä kuvia aikajärjestyksessä ja useamman päivän vanhoja kuvia näkyy helposti feedissä. Tällöin jos kuvatekstissä ohjaa lukemaan uusimaan postauksen, voi linkissä kuitenkin olla eri postaus. Se, jos mikä luo huonon fiiliksen, kun ei päädy sinne, minne haluaa.

Tämä tapa on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen, mutta perustuu pitkälti toivoon. Emme voi vaikuttaa siihen, klikkaavatko seuraajat blogiin, vaan pitää vaan toivoa, että he tekevät.

Lisää kävijöitä blogiin – Stoorit ja yksityisviestit eli DM:t

Stooreissa omista blogipostauksista puhuminen on seuraava tapa saada lisää kävijöitä blogiin. Eli käytännössä kerrotaan, että “nyt on tullut uusi postaus aiheesta xyz ja jos haluaa sen lukea, niin kommentoi ja saa vastauksena suoran linkin blogipostaukseen”.

Tämän hyötynä on se, että ihmisten kanssa tulee kommunikoitua, joka taas on Instagramin algoritmin mieleen ja se voi parantaa muidenkin Insta-julkaisujesi näkyvyyttä. Lisäksi tietenkin myös opit koko ajan uutta yleisöstäsi ja tiedät, ovatko he juuri sinun bisneksen kannalta oikeaa väkeä.

Myös tämä tapa hankkia kävijöitä blogiin perustuu toivoon. Eli kerrotaan yleisölle, että olisi uutta luettavaa ja toivotaan, että he haluavat sen lukea. Lisäksi, tämä on todella työlästä. Ensinnäkin pitää tehdä ne kaikki stoorit, joissa haluaa jakaa blogipostausta. Luulisi, että 15 sekunnin stoorien tekoon ei menee kauaa, mutta kyllä siihen äkkiä saa päivässä aikaa uppoamaan.

Jos blogi päivittyy usein, niin uusista postauksista saa olla puhumassa ihan koko ajan. Sen lisäksi vielä pitää päivystää DM-kansiota, jotta pääsee lähettämään linkin kaikille halukkailla.

Jos siis arvostaa omaa aikaansa, eikä halua roikkua Instassa koko aikaa, niin tämä tapa ei ehkä ole se kaikkein tehokkain. Tästä tavasta on myös vaikea irrottautua, jos totuttaa seuraajat siihen, että blogilinkin saa DM:nä halutessaan. Helppoa lukijoille, työlästä julkaisijalle.

Seuraava vinkki onkin helppo niin lukijoille kuin julkaisijalle.

Lisää kävijöitä blogiin – Instagram-mainonta

Mainonta Instagramissa on osoittautunut kaikkein tehokkaimmaksi tavaksi. Oikeastaan tässä on niin paljon hyviä puolia, että se ansaitsisi oman postauksen, mutta ne ovat kustannustehokkaita ja voit käytännössä unohtaa blogipostauksista puhumisen kokonaan.

Mainoksien suurin etu on, että ne voi “napista painamalla” laittaa päälle tai pois. Mainosten rullatessa voit käyttää omaa aikaasi vapaammin – ehkä taaperosi tarvitsee nyt viihdytystä tai lemmikkisi hellimistä. Tai ehkä haluat käyttää aikaasi mielummin lukemiseen tai harrastamiseen – pum, mainokset päälle ja oman ajan kimppuun!

Eikä Instagram-mainosten hyödyntyämiseen tarvitse olla mikään mainostamisen tai markkinoinnin asiantuntija. Kannattaa kuitenkin opetella hyvin, miten mainonta toteutetaan oikeaoppisesti, ettet hukkaa suotta omia rahojasi. Mikään ei harmita enempää, kun huomaa, että jaahas, mainosbudjetti on nollissa eikä kävijämäärä ole kasvanut.

Ehdottomasti suurin virhe Instagram-mainonnassa on mainostaa julkaistua kuvaa, jossa kertoo blogipostauksesta. Ehkä ootkin huomannut IG-kuvien alla olevan “markkinoi”-napin. Siitä mainostamalla ei saa tuloksia, ja varmasti tuntuu siltä, että rahat menee hukkaan. Eli mainonnan opetteluun kannattaa ehdottomasti panostaa!

Haluatko oppia lisää toimivasta Instagram-mainonnasta?

“Rakensin sinulle tämän oppaan, jotta pääsisit heti vauhtiin Instagram-mainonnan kanssa, etkä joutuisi heittämään rahoja hukkaan vääränlaisten mainosten kanssa.”

0 Comments
Share

You May Also Like

Sisältökalenteri blogiin – Miksi sitä tarvitaan ja kuinka se tehdään!

September 15, 2021

Lisää lukijoita blogiin – 3 vinkkiä blogin kävijämäärän kasvattamiseen

October 12, 2020

3 suurinta syytä, miksi et saa kaupallisia yhteistöitä

August 9, 2021

Leave a Comment Cancel Comment

Previous Post
4 askelta – näin aloitat maksullisen mainonnan Instagramissa
Next Post
4 syytä miksi Instagramin seuraajamäärän kasvattaminen epäonnistuu ja miten selvitä siitä!
Moi mä oon Sari!

Moi mä oon Sari!

Konttorirottailuun kyllästynyt bisnesvalmentaja, joka auttaa naisia rakentamaan bisneksen verkkoon ja saavuttamaan vapaamman elämän, jossa ei tarvitse odotella aina vaan seuraavaa lomaa.

Follow On Instagram

❤YSTÄVÄKIRJASIVUNI❤

Lentisjoukkuekaverini ja Norjan seikkailijanainen @monnihimari oli tehnyt tämän ja sen nähtyäni halusin tehdä itsestäni tämän ihanan 90-lukua huutavan esittelyn!

Nimi: Sari Kilpiäinen
❌
Syntynyt: Hämeenlinnassa kohta 38 vuotta sitten.
❌
Kotipaikka: Hyvinkää since 2019.
❌
Perhe: @tombrunberg, 4v. esikoinen ja tuleva heinäkuinen
❌
Harrastan: Talvipakoja, nyt enemmänkin haaveilua niistä, Torittamista, espanjan opiskelua, itsensä kehittämistä. People watching kahvi kädessä (ks. kuva). Vielä olis kiva palata lentiskentällekin.
❌
Luonteenpiirteeni: Rohkea päätöksentekijä, joka ei kestä jahkailua, vitkastelua tai byrokratiaa. Jännä muuten, et oon yrittäjä...
❌
Haaveammattini: Paikka- ja aikariippumaton digiyrittäjä, eli oon siinä nyt. 
❌
Koulutukseni: Tradenomi AMK (markkinointi, yrittäjyys), Hallintotieteiden kandi (julkisoikeus, vakuutustiede ja yritysjuridiikka), personal trainer.
❌
Inhoan: KYLMÄÄ ja PIMEÄÄ!
❌
Lempiruoka: Chiang Maissa, Siri Mangkalajarn soi 1 kulmaravintolan paistettu riisi. Nautitaan jääkylmän lasipullokokiksen kanssa.
❌
Lempisarja: Billions(!!!), La Casa de Papel, The Big Bang Theory, Frendit.
❌
Lempiväri: Auringonlaskun värjäämä pastellitaivas kattoterassilta ihasteltuna
❌
Olen ystävänä: Aina auttamassa, mutta unohdan liian usein pitää yhteyttä. Onneks on WA!
❌
Toivon: Voivani asuttaa kahta maata ja tarjota lapsilleni erilaisia kokeumuksia ja elämyksiä elämään.
❌
Jos voittaisin lotossa: Hankkisin lentolupakirjan, ostaisin Dornierin privajetin ja elettäis vanlifen sijasta planelifea ympäri maailmaa. #dreambig
❌
Paha tapani: Oon todella sotkuinen muija, en osaa viedä tavaroita paikoilleen.
❌
Hyvät tapani: Osaan taikoa herkullista ruokaa "tyhjästä" jääkaapista.
❌
Suklaapatukat top3: Jim, DaCapo, Pätkis. En oikein kyllä välitä suklaasta.

Oliko yllätyksiä? Haastan sut jakamaan oman ystävänkirjan sivun feedissä! Laita DM niin lähetän sulle kysymykset.

#ystäväkirja #yrittäjä #naisyrittäjät #digiyrittäjä #matkabloggaaja
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

❤YSTÄVÄKIRJASIVUNI❤

Lentisjoukkuekaverini ja Norjan seikkailijanainen @monnihimari oli tehnyt tämän ja sen nähtyäni halusin tehdä itsestäni tämän ihanan 90-lukua huutavan esittelyn!

Nimi: Sari Kilpiäinen
❌
Syntynyt: Hämeenlinnassa kohta 38 vuotta sitten.
❌
Kotipaikka: Hyvinkää since 2019.
❌
Perhe: @tombrunberg, 4v. esikoinen ja tuleva heinäkuinen
❌
Harrastan: Talvipakoja, nyt enemmänkin haaveilua niistä, Torittamista, espanjan opiskelua, itsensä kehittämistä. People watching kahvi kädessä (ks. kuva). Vielä olis kiva palata lentiskentällekin.
❌
Luonteenpiirteeni: Rohkea päätöksentekijä, joka ei kestä jahkailua, vitkastelua tai byrokratiaa. Jännä muuten, et oon yrittäjä…
❌
Haaveammattini: Paikka- ja aikariippumaton digiyrittäjä, eli oon siinä nyt.
❌
Koulutukseni: Tradenomi AMK (markkinointi, yrittäjyys), Hallintotieteiden kandi (julkisoikeus, vakuutustiede ja yritysjuridiikka), personal trainer.
❌
Inhoan: KYLMÄÄ ja PIMEÄÄ!
❌
Lempiruoka: Chiang Maissa, Siri Mangkalajarn soi 1 kulmaravintolan paistettu riisi. Nautitaan jääkylmän lasipullokokiksen kanssa.
❌
Lempisarja: Billions(!!!), La Casa de Papel, The Big Bang Theory, Frendit.
❌
Lempiväri: Auringonlaskun värjäämä pastellitaivas kattoterassilta ihasteltuna
❌
Olen ystävänä: Aina auttamassa, mutta unohdan liian usein pitää yhteyttä. Onneks on WA!
❌
Toivon: Voivani asuttaa kahta maata ja tarjota lapsilleni erilaisia kokeumuksia ja elämyksiä elämään.
❌
Jos voittaisin lotossa: Hankkisin lentolupakirjan, ostaisin Dornierin privajetin ja elettäis vanlifen sijasta planelifea ympäri maailmaa. #dreambig
❌
Paha tapani: Oon todella sotkuinen muija, en osaa viedä tavaroita paikoilleen.
❌
Hyvät tapani: Osaan taikoa herkullista ruokaa "tyhjästä" jääkaapista.
❌
Suklaapatukat top3: Jim, DaCapo, Pätkis. En oikein kyllä välitä suklaasta.

Oliko yllätyksiä? Haastan sut jakamaan oman ystävänkirjan sivun feedissä! Laita DM niin lähetän sulle kysymykset.

#ystäväkirja #yrittäjä #naisyrittäjät #digiyrittäjä #matkabloggaaja

4 months ago
View on Instagram |
1/4
Mä oon kokenut tosi vahvaa jumitusta oman osaamisen myymisen kanssa. 

Sama juttu oli työelämässä. Innostun monista jutuista ja tiedän monista asioista paljon mutta en koe erikoista vahvuutta missään.

Aluksi tulin tunnetuksi Instagram-markkinoinnin osaajana Somelemonin kautta ja edelleen teen niitä valmennuksia.

Sitten halusin puhua enemmän siitä, miten osaamista voi myydä verkkokurssien muodossa. Mutta se itse verkkokurssien tekeminenkään ei oo se "mun juttu".

Mun vahvuus ehdottomasti on sisältömarkkinoinnissa ja tiedän sen 100% toimivaksi, koska ilman sitä, ei oma yrittäjyys olis koskaan ollut mahdollista.

Mutta siihen liittyy niin paljon - pelkästään kanavina esim. some (orgaaninen & maksettu), sähköpostilista, nettisivut, blogi.

Siihen päälle vielä strategia, sisällönsuunnittelu ja -tuotanto. Niissäkin pystyn auttamaan. 

Ja silti musta tuntuu, että ei mun osaamisesta oo mitään hyötyä kenellekään, koska nää on niin itsestään selviä juttuja kaikille yrittäjille! 

Ootko käynyt läpi samanlaisia keloja? Mikä sua on auttanut?

#yrittäjyys #digiyrittäjyys #naisyrittäjät
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

Mä oon kokenut tosi vahvaa jumitusta oman osaamisen myymisen kanssa.

Sama juttu oli työelämässä. Innostun monista jutuista ja tiedän monista asioista paljon mutta en koe erikoista vahvuutta missään.

Aluksi tulin tunnetuksi Instagram-markkinoinnin osaajana Somelemonin kautta ja edelleen teen niitä valmennuksia.

Sitten halusin puhua enemmän siitä, miten osaamista voi myydä verkkokurssien muodossa. Mutta se itse verkkokurssien tekeminenkään ei oo se "mun juttu".

Mun vahvuus ehdottomasti on sisältömarkkinoinnissa ja tiedän sen 100% toimivaksi, koska ilman sitä, ei oma yrittäjyys olis koskaan ollut mahdollista.

Mutta siihen liittyy niin paljon – pelkästään kanavina esim. some (orgaaninen & maksettu), sähköpostilista, nettisivut, blogi.

Siihen päälle vielä strategia, sisällönsuunnittelu ja -tuotanto. Niissäkin pystyn auttamaan.

Ja silti musta tuntuu, että ei mun osaamisesta oo mitään hyötyä kenellekään, koska nää on niin itsestään selviä juttuja kaikille yrittäjille!

Ootko käynyt läpi samanlaisia keloja? Mikä sua on auttanut?

#yrittäjyys #digiyrittäjyys #naisyrittäjät

4 months ago
View on Instagram |
2/4
"Tilaa tästä meidän uutiskirje"

Öö. Miksi?

Ketä kiinnostaa firmojen kuulumiset? "Meille on nimitetty uusi asiakkuuspäällikkö". No jee! 

Jos sä oot Gmailin käyttäjä, voit käydä katsomassa mitä kaikkea kivaa uutiskirjettä sulle tuleekaan sinne "promotions" tai "updates" välilehdelle.

Ja noi välilehdethän on kyllä sellainen paikka, mihin ei haluaisi oman viestin päätyvän. Onneksi on tiettyjä tapoja, joilla siihen voi itse vaikuttaa. 

Kuten vaikka se, että kääntää sähköpostien fokuksen yleisöön ja unohtaa itsensä. Eli käännä me me me (tai mä mä mä) --> sinä, sinä, sinä. 

Tällöin ihan huomaamatta alat lähettämään sähköposteja, jotka ovat ihan muuta kuin firman kuulumisia. 

Mikäli haluat lopettaa uutiskirjeiden lähettämisen ja siirtyä tuottamaan kiinnostavia ja erottautuvia sähköposteja, tuu mukaan Säväyttävä Sähköpostilista -koulutukseen, linkki profiilissa.

Jos epäilet vielä, niin pistä mulle DM:ää ja katsotaan olisko tää sulle sopiva ❤️

#yrittäjyys #naisyrittäjät #digiyrittäjät #somefi #somemarkkinointi #digimarkkinointi #sähköpostimarkkinointi #sähköpostilista #digiyrittäjä #verkkokurssit
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

"Tilaa tästä meidän uutiskirje"

Öö. Miksi?

Ketä kiinnostaa firmojen kuulumiset? "Meille on nimitetty uusi asiakkuuspäällikkö". No jee!

Jos sä oot Gmailin käyttäjä, voit käydä katsomassa mitä kaikkea kivaa uutiskirjettä sulle tuleekaan sinne "promotions" tai "updates" välilehdelle.

Ja noi välilehdethän on kyllä sellainen paikka, mihin ei haluaisi oman viestin päätyvän. Onneksi on tiettyjä tapoja, joilla siihen voi itse vaikuttaa.

Kuten vaikka se, että kääntää sähköpostien fokuksen yleisöön ja unohtaa itsensä. Eli käännä me me me (tai mä mä mä) –> sinä, sinä, sinä.

Tällöin ihan huomaamatta alat lähettämään sähköposteja, jotka ovat ihan muuta kuin firman kuulumisia.

Mikäli haluat lopettaa uutiskirjeiden lähettämisen ja siirtyä tuottamaan kiinnostavia ja erottautuvia sähköposteja, tuu mukaan Säväyttävä Sähköpostilista -koulutukseen, linkki profiilissa.

Jos epäilet vielä, niin pistä mulle DM:ää ja katsotaan olisko tää sulle sopiva ❤️

#yrittäjyys #naisyrittäjät #digiyrittäjät #somefi #somemarkkinointi #digimarkkinointi #sähköpostimarkkinointi #sähköpostilista #digiyrittäjä #verkkokurssit

7 months ago
View on Instagram |
3/4
Kukapa ei haluaisi tehdä markkinointia, joka kiinnostaa?

Selvennetään vielä, että kun puhun markkinoinninista, puhun sisällöistä joita tuotat. Ne voi olla sisältöjä tänne Instaan, tai blogiin, tai Youtubeen. Kanavalla ei oo väliä.

Jos mietit omia ostoksiasi viime aikoina, millainen markkinointi on saanut sut avaamaan lompakon nyörejä?

Tuskin on ollut tyrkyttävä ja spämmäävää?

Moni mieltää erityisesti sähköpostimarkkinoinnin tuollaiseksi tyrkyksi ja siksi ehkä ei uskalla perustaa sähköpostilistaa. Tai ehkä uskaltaa, mutta sitten ei uskalla laittaa viestiä listalaisille, koska koskee sen spämmiksi.

Mun mielestä hyvä sähköpostimarkkinointi ticks all the boxes mitä tulee tykättyyn markkinointiin. Ja joo, sitäkin voi tehdä tosi paskasti. Ja usein tehdäänkin.

Tärkein pointti hyvään sähköpostimarkkinointiin on se, että me kunnioitetaan sen vastaanottajan inboxia. Se ei tarkoita sitä, että inboxia pitäisi lähestyä harvoin, vaan sitä, että sinne lähetetään vaan ja ainoastaan timanttista sisältöä. 

Kenen sähköpostit sä avaat aina, koska tiedät saavasi hyvää settiä kerrasta toiseen? 

#yrittäjyys #yrittäjät #digiyrittäjä #digiyrittäjyys #markkinointi #digimarkkinointi #vaikuttajamarkkinointi #naisyrittäjät #somemarkkinointi
Kukapa ei haluaisi tehdä markkinointia, joka kiinnostaa?

Selvennetään vielä, että kun puhun markkinoinninista, puhun sisällöistä joita tuotat. Ne voi olla sisältöjä tänne Instaan, tai blogiin, tai Youtubeen. Kanavalla ei oo väliä.

Jos mietit omia ostoksiasi viime aikoina, millainen markkinointi on saanut sut avaamaan lompakon nyörejä?

Tuskin on ollut tyrkyttävä ja spämmäävää?

Moni mieltää erityisesti sähköpostimarkkinoinnin tuollaiseksi tyrkyksi ja siksi ehkä ei uskalla perustaa sähköpostilistaa. Tai ehkä uskaltaa, mutta sitten ei uskalla laittaa viestiä listalaisille, koska koskee sen spämmiksi.

Mun mielestä hyvä sähköpostimarkkinointi ticks all the boxes mitä tulee tykättyyn markkinointiin. Ja joo, sitäkin voi tehdä tosi paskasti. Ja usein tehdäänkin.

Tärkein pointti hyvään sähköpostimarkkinointiin on se, että me kunnioitetaan sen vastaanottajan inboxia. Se ei tarkoita sitä, että inboxia pitäisi lähestyä harvoin, vaan sitä, että sinne lähetetään vaan ja ainoastaan timanttista sisältöä. 

Kenen sähköpostit sä avaat aina, koska tiedät saavasi hyvää settiä kerrasta toiseen? 

#yrittäjyys #yrittäjät #digiyrittäjä #digiyrittäjyys #markkinointi #digimarkkinointi #vaikuttajamarkkinointi #naisyrittäjät #somemarkkinointi
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

Kukapa ei haluaisi tehdä markkinointia, joka kiinnostaa?

Selvennetään vielä, että kun puhun markkinoinninista, puhun sisällöistä joita tuotat. Ne voi olla sisältöjä tänne Instaan, tai blogiin, tai Youtubeen. Kanavalla ei oo väliä.

Jos mietit omia ostoksiasi viime aikoina, millainen markkinointi on saanut sut avaamaan lompakon nyörejä?

Tuskin on ollut tyrkyttävä ja spämmäävää?

Moni mieltää erityisesti sähköpostimarkkinoinnin tuollaiseksi tyrkyksi ja siksi ehkä ei uskalla perustaa sähköpostilistaa. Tai ehkä uskaltaa, mutta sitten ei uskalla laittaa viestiä listalaisille, koska koskee sen spämmiksi.

Mun mielestä hyvä sähköpostimarkkinointi ticks all the boxes mitä tulee tykättyyn markkinointiin. Ja joo, sitäkin voi tehdä tosi paskasti. Ja usein tehdäänkin.

Tärkein pointti hyvään sähköpostimarkkinointiin on se, että me kunnioitetaan sen vastaanottajan inboxia. Se ei tarkoita sitä, että inboxia pitäisi lähestyä harvoin, vaan sitä, että sinne lähetetään vaan ja ainoastaan timanttista sisältöä.

Kenen sähköpostit sä avaat aina, koska tiedät saavasi hyvää settiä kerrasta toiseen?

#yrittäjyys #yrittäjät #digiyrittäjä #digiyrittäjyys #markkinointi #digimarkkinointi #vaikuttajamarkkinointi #naisyrittäjät #somemarkkinointi

7 months ago
View on Instagram |
4/4

Recent Posts

  • Sisältökalenteri blogiin – Miksi sitä tarvitaan ja kuinka se tehdään!

    September 15, 2021
  • 3 suurinta syytä, miksi et saa kaupallisia yhteistöitä

    August 9, 2021
  • Haaveena saada Instagramilla rahaa? 3 eri tapaa onnistua!

    June 23, 2021

Instagram

❤YSTÄVÄKIRJASIVUNI❤

Lentisjoukkuekaverini ja Norjan seikkailijanainen @monnihimari oli tehnyt tämän ja sen nähtyäni halusin tehdä itsestäni tämän ihanan 90-lukua huutavan esittelyn!

Nimi: Sari Kilpiäinen
❌
Syntynyt: Hämeenlinnassa kohta 38 vuotta sitten.
❌
Kotipaikka: Hyvinkää since 2019.
❌
Perhe: @tombrunberg, 4v. esikoinen ja tuleva heinäkuinen
❌
Harrastan: Talvipakoja, nyt enemmänkin haaveilua niistä, Torittamista, espanjan opiskelua, itsensä kehittämistä. People watching kahvi kädessä (ks. kuva). Vielä olis kiva palata lentiskentällekin.
❌
Luonteenpiirteeni: Rohkea päätöksentekijä, joka ei kestä jahkailua, vitkastelua tai byrokratiaa. Jännä muuten, et oon yrittäjä...
❌
Haaveammattini: Paikka- ja aikariippumaton digiyrittäjä, eli oon siinä nyt. 
❌
Koulutukseni: Tradenomi AMK (markkinointi, yrittäjyys), Hallintotieteiden kandi (julkisoikeus, vakuutustiede ja yritysjuridiikka), personal trainer.
❌
Inhoan: KYLMÄÄ ja PIMEÄÄ!
❌
Lempiruoka: Chiang Maissa, Siri Mangkalajarn soi 1 kulmaravintolan paistettu riisi. Nautitaan jääkylmän lasipullokokiksen kanssa.
❌
Lempisarja: Billions(!!!), La Casa de Papel, The Big Bang Theory, Frendit.
❌
Lempiväri: Auringonlaskun värjäämä pastellitaivas kattoterassilta ihasteltuna
❌
Olen ystävänä: Aina auttamassa, mutta unohdan liian usein pitää yhteyttä. Onneks on WA!
❌
Toivon: Voivani asuttaa kahta maata ja tarjota lapsilleni erilaisia kokeumuksia ja elämyksiä elämään.
❌
Jos voittaisin lotossa: Hankkisin lentolupakirjan, ostaisin Dornierin privajetin ja elettäis vanlifen sijasta planelifea ympäri maailmaa. #dreambig
❌
Paha tapani: Oon todella sotkuinen muija, en osaa viedä tavaroita paikoilleen.
❌
Hyvät tapani: Osaan taikoa herkullista ruokaa "tyhjästä" jääkaapista.
❌
Suklaapatukat top3: Jim, DaCapo, Pätkis. En oikein kyllä välitä suklaasta.

Oliko yllätyksiä? Haastan sut jakamaan oman ystävänkirjan sivun feedissä! Laita DM niin lähetän sulle kysymykset.

#ystäväkirja #yrittäjä #naisyrittäjät #digiyrittäjä #matkabloggaaja
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

❤YSTÄVÄKIRJASIVUNI❤

Lentisjoukkuekaverini ja Norjan seikkailijanainen @monnihimari oli tehnyt tämän ja sen nähtyäni halusin tehdä itsestäni tämän ihanan 90-lukua huutavan esittelyn!

Nimi: Sari Kilpiäinen
❌
Syntynyt: Hämeenlinnassa kohta 38 vuotta sitten.
❌
Kotipaikka: Hyvinkää since 2019.
❌
Perhe: @tombrunberg, 4v. esikoinen ja tuleva heinäkuinen
❌
Harrastan: Talvipakoja, nyt enemmänkin haaveilua niistä, Torittamista, espanjan opiskelua, itsensä kehittämistä. People watching kahvi kädessä (ks. kuva). Vielä olis kiva palata lentiskentällekin.
❌
Luonteenpiirteeni: Rohkea päätöksentekijä, joka ei kestä jahkailua, vitkastelua tai byrokratiaa. Jännä muuten, et oon yrittäjä…
❌
Haaveammattini: Paikka- ja aikariippumaton digiyrittäjä, eli oon siinä nyt.
❌
Koulutukseni: Tradenomi AMK (markkinointi, yrittäjyys), Hallintotieteiden kandi (julkisoikeus, vakuutustiede ja yritysjuridiikka), personal trainer.
❌
Inhoan: KYLMÄÄ ja PIMEÄÄ!
❌
Lempiruoka: Chiang Maissa, Siri Mangkalajarn soi 1 kulmaravintolan paistettu riisi. Nautitaan jääkylmän lasipullokokiksen kanssa.
❌
Lempisarja: Billions(!!!), La Casa de Papel, The Big Bang Theory, Frendit.
❌
Lempiväri: Auringonlaskun värjäämä pastellitaivas kattoterassilta ihasteltuna
❌
Olen ystävänä: Aina auttamassa, mutta unohdan liian usein pitää yhteyttä. Onneks on WA!
❌
Toivon: Voivani asuttaa kahta maata ja tarjota lapsilleni erilaisia kokeumuksia ja elämyksiä elämään.
❌
Jos voittaisin lotossa: Hankkisin lentolupakirjan, ostaisin Dornierin privajetin ja elettäis vanlifen sijasta planelifea ympäri maailmaa. #dreambig
❌
Paha tapani: Oon todella sotkuinen muija, en osaa viedä tavaroita paikoilleen.
❌
Hyvät tapani: Osaan taikoa herkullista ruokaa "tyhjästä" jääkaapista.
❌
Suklaapatukat top3: Jim, DaCapo, Pätkis. En oikein kyllä välitä suklaasta.

Oliko yllätyksiä? Haastan sut jakamaan oman ystävänkirjan sivun feedissä! Laita DM niin lähetän sulle kysymykset.

#ystäväkirja #yrittäjä #naisyrittäjät #digiyrittäjä #matkabloggaaja

4 months ago
View on Instagram |
1/6
Mä oon kokenut tosi vahvaa jumitusta oman osaamisen myymisen kanssa. 

Sama juttu oli työelämässä. Innostun monista jutuista ja tiedän monista asioista paljon mutta en koe erikoista vahvuutta missään.

Aluksi tulin tunnetuksi Instagram-markkinoinnin osaajana Somelemonin kautta ja edelleen teen niitä valmennuksia.

Sitten halusin puhua enemmän siitä, miten osaamista voi myydä verkkokurssien muodossa. Mutta se itse verkkokurssien tekeminenkään ei oo se "mun juttu".

Mun vahvuus ehdottomasti on sisältömarkkinoinnissa ja tiedän sen 100% toimivaksi, koska ilman sitä, ei oma yrittäjyys olis koskaan ollut mahdollista.

Mutta siihen liittyy niin paljon - pelkästään kanavina esim. some (orgaaninen & maksettu), sähköpostilista, nettisivut, blogi.

Siihen päälle vielä strategia, sisällönsuunnittelu ja -tuotanto. Niissäkin pystyn auttamaan. 

Ja silti musta tuntuu, että ei mun osaamisesta oo mitään hyötyä kenellekään, koska nää on niin itsestään selviä juttuja kaikille yrittäjille! 

Ootko käynyt läpi samanlaisia keloja? Mikä sua on auttanut?

#yrittäjyys #digiyrittäjyys #naisyrittäjät
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

Mä oon kokenut tosi vahvaa jumitusta oman osaamisen myymisen kanssa.

Sama juttu oli työelämässä. Innostun monista jutuista ja tiedän monista asioista paljon mutta en koe erikoista vahvuutta missään.

Aluksi tulin tunnetuksi Instagram-markkinoinnin osaajana Somelemonin kautta ja edelleen teen niitä valmennuksia.

Sitten halusin puhua enemmän siitä, miten osaamista voi myydä verkkokurssien muodossa. Mutta se itse verkkokurssien tekeminenkään ei oo se "mun juttu".

Mun vahvuus ehdottomasti on sisältömarkkinoinnissa ja tiedän sen 100% toimivaksi, koska ilman sitä, ei oma yrittäjyys olis koskaan ollut mahdollista.

Mutta siihen liittyy niin paljon – pelkästään kanavina esim. some (orgaaninen & maksettu), sähköpostilista, nettisivut, blogi.

Siihen päälle vielä strategia, sisällönsuunnittelu ja -tuotanto. Niissäkin pystyn auttamaan.

Ja silti musta tuntuu, että ei mun osaamisesta oo mitään hyötyä kenellekään, koska nää on niin itsestään selviä juttuja kaikille yrittäjille!

Ootko käynyt läpi samanlaisia keloja? Mikä sua on auttanut?

#yrittäjyys #digiyrittäjyys #naisyrittäjät

4 months ago
View on Instagram |
2/6
"Tilaa tästä meidän uutiskirje"

Öö. Miksi?

Ketä kiinnostaa firmojen kuulumiset? "Meille on nimitetty uusi asiakkuuspäällikkö". No jee! 

Jos sä oot Gmailin käyttäjä, voit käydä katsomassa mitä kaikkea kivaa uutiskirjettä sulle tuleekaan sinne "promotions" tai "updates" välilehdelle.

Ja noi välilehdethän on kyllä sellainen paikka, mihin ei haluaisi oman viestin päätyvän. Onneksi on tiettyjä tapoja, joilla siihen voi itse vaikuttaa. 

Kuten vaikka se, että kääntää sähköpostien fokuksen yleisöön ja unohtaa itsensä. Eli käännä me me me (tai mä mä mä) --> sinä, sinä, sinä. 

Tällöin ihan huomaamatta alat lähettämään sähköposteja, jotka ovat ihan muuta kuin firman kuulumisia. 

Mikäli haluat lopettaa uutiskirjeiden lähettämisen ja siirtyä tuottamaan kiinnostavia ja erottautuvia sähköposteja, tuu mukaan Säväyttävä Sähköpostilista -koulutukseen, linkki profiilissa.

Jos epäilet vielä, niin pistä mulle DM:ää ja katsotaan olisko tää sulle sopiva ❤️

#yrittäjyys #naisyrittäjät #digiyrittäjät #somefi #somemarkkinointi #digimarkkinointi #sähköpostimarkkinointi #sähköpostilista #digiyrittäjä #verkkokurssit
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

"Tilaa tästä meidän uutiskirje"

Öö. Miksi?

Ketä kiinnostaa firmojen kuulumiset? "Meille on nimitetty uusi asiakkuuspäällikkö". No jee!

Jos sä oot Gmailin käyttäjä, voit käydä katsomassa mitä kaikkea kivaa uutiskirjettä sulle tuleekaan sinne "promotions" tai "updates" välilehdelle.

Ja noi välilehdethän on kyllä sellainen paikka, mihin ei haluaisi oman viestin päätyvän. Onneksi on tiettyjä tapoja, joilla siihen voi itse vaikuttaa.

Kuten vaikka se, että kääntää sähköpostien fokuksen yleisöön ja unohtaa itsensä. Eli käännä me me me (tai mä mä mä) –> sinä, sinä, sinä.

Tällöin ihan huomaamatta alat lähettämään sähköposteja, jotka ovat ihan muuta kuin firman kuulumisia.

Mikäli haluat lopettaa uutiskirjeiden lähettämisen ja siirtyä tuottamaan kiinnostavia ja erottautuvia sähköposteja, tuu mukaan Säväyttävä Sähköpostilista -koulutukseen, linkki profiilissa.

Jos epäilet vielä, niin pistä mulle DM:ää ja katsotaan olisko tää sulle sopiva ❤️

#yrittäjyys #naisyrittäjät #digiyrittäjät #somefi #somemarkkinointi #digimarkkinointi #sähköpostimarkkinointi #sähköpostilista #digiyrittäjä #verkkokurssit

7 months ago
View on Instagram |
3/6
Kukapa ei haluaisi tehdä markkinointia, joka kiinnostaa?

Selvennetään vielä, että kun puhun markkinoinninista, puhun sisällöistä joita tuotat. Ne voi olla sisältöjä tänne Instaan, tai blogiin, tai Youtubeen. Kanavalla ei oo väliä.

Jos mietit omia ostoksiasi viime aikoina, millainen markkinointi on saanut sut avaamaan lompakon nyörejä?

Tuskin on ollut tyrkyttävä ja spämmäävää?

Moni mieltää erityisesti sähköpostimarkkinoinnin tuollaiseksi tyrkyksi ja siksi ehkä ei uskalla perustaa sähköpostilistaa. Tai ehkä uskaltaa, mutta sitten ei uskalla laittaa viestiä listalaisille, koska koskee sen spämmiksi.

Mun mielestä hyvä sähköpostimarkkinointi ticks all the boxes mitä tulee tykättyyn markkinointiin. Ja joo, sitäkin voi tehdä tosi paskasti. Ja usein tehdäänkin.

Tärkein pointti hyvään sähköpostimarkkinointiin on se, että me kunnioitetaan sen vastaanottajan inboxia. Se ei tarkoita sitä, että inboxia pitäisi lähestyä harvoin, vaan sitä, että sinne lähetetään vaan ja ainoastaan timanttista sisältöä. 

Kenen sähköpostit sä avaat aina, koska tiedät saavasi hyvää settiä kerrasta toiseen? 

#yrittäjyys #yrittäjät #digiyrittäjä #digiyrittäjyys #markkinointi #digimarkkinointi #vaikuttajamarkkinointi #naisyrittäjät #somemarkkinointi
Kukapa ei haluaisi tehdä markkinointia, joka kiinnostaa?

Selvennetään vielä, että kun puhun markkinoinninista, puhun sisällöistä joita tuotat. Ne voi olla sisältöjä tänne Instaan, tai blogiin, tai Youtubeen. Kanavalla ei oo väliä.

Jos mietit omia ostoksiasi viime aikoina, millainen markkinointi on saanut sut avaamaan lompakon nyörejä?

Tuskin on ollut tyrkyttävä ja spämmäävää?

Moni mieltää erityisesti sähköpostimarkkinoinnin tuollaiseksi tyrkyksi ja siksi ehkä ei uskalla perustaa sähköpostilistaa. Tai ehkä uskaltaa, mutta sitten ei uskalla laittaa viestiä listalaisille, koska koskee sen spämmiksi.

Mun mielestä hyvä sähköpostimarkkinointi ticks all the boxes mitä tulee tykättyyn markkinointiin. Ja joo, sitäkin voi tehdä tosi paskasti. Ja usein tehdäänkin.

Tärkein pointti hyvään sähköpostimarkkinointiin on se, että me kunnioitetaan sen vastaanottajan inboxia. Se ei tarkoita sitä, että inboxia pitäisi lähestyä harvoin, vaan sitä, että sinne lähetetään vaan ja ainoastaan timanttista sisältöä. 

Kenen sähköpostit sä avaat aina, koska tiedät saavasi hyvää settiä kerrasta toiseen? 

#yrittäjyys #yrittäjät #digiyrittäjä #digiyrittäjyys #markkinointi #digimarkkinointi #vaikuttajamarkkinointi #naisyrittäjät #somemarkkinointi
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

Kukapa ei haluaisi tehdä markkinointia, joka kiinnostaa?

Selvennetään vielä, että kun puhun markkinoinninista, puhun sisällöistä joita tuotat. Ne voi olla sisältöjä tänne Instaan, tai blogiin, tai Youtubeen. Kanavalla ei oo väliä.

Jos mietit omia ostoksiasi viime aikoina, millainen markkinointi on saanut sut avaamaan lompakon nyörejä?

Tuskin on ollut tyrkyttävä ja spämmäävää?

Moni mieltää erityisesti sähköpostimarkkinoinnin tuollaiseksi tyrkyksi ja siksi ehkä ei uskalla perustaa sähköpostilistaa. Tai ehkä uskaltaa, mutta sitten ei uskalla laittaa viestiä listalaisille, koska koskee sen spämmiksi.

Mun mielestä hyvä sähköpostimarkkinointi ticks all the boxes mitä tulee tykättyyn markkinointiin. Ja joo, sitäkin voi tehdä tosi paskasti. Ja usein tehdäänkin.

Tärkein pointti hyvään sähköpostimarkkinointiin on se, että me kunnioitetaan sen vastaanottajan inboxia. Se ei tarkoita sitä, että inboxia pitäisi lähestyä harvoin, vaan sitä, että sinne lähetetään vaan ja ainoastaan timanttista sisältöä.

Kenen sähköpostit sä avaat aina, koska tiedät saavasi hyvää settiä kerrasta toiseen?

#yrittäjyys #yrittäjät #digiyrittäjä #digiyrittäjyys #markkinointi #digimarkkinointi #vaikuttajamarkkinointi #naisyrittäjät #somemarkkinointi

7 months ago
View on Instagram |
4/6
Jos viimeinen 1,5 vuotta opetti meille jotain, niin sen, että luottaminen yhteen tulovirtaan voi olla tosi riskialtista.

Olitpa yrittäjä, (tai sellaiseksi haluava), vaikuttaja tai perinteisesti päivätöissä, koskaan ei oo liian myöhäistä miettiä, miten voit lisätä ylimääräisiä tulovirtoja.

Yksi erittäin toimiva tapa tähän on verkkokurssi.

Verkkokurssin kautta voit luoda tasaista tuloa, joka tikittää taustalla, ilman, että sun tarvitsee tehdä sen parissa aktiivista työtä juurikaan.

Toimiva verkkokurssimyynti tarkoittaa myös sitä, että oot tosi lähellä aika- ja paikkariippumatonta läppäribisnes-yrittäjyyttä!

Sen myötä voit…

... vaihtaa paikkakuntaa tai lähteä vaikka ulkomaille, kun työ ei sido sinua enää yhteen paikkaan.

... työskennellä silloin, kun se sinulle sopii. Vaikka vain neljänä päivänä viikossa (kuten minä teen). 

... sovittaa yrittäjyyden sopimaan juuri sun elämäntilanteeseen. Enemmän aikaa tärkeille asioille, kuten perheelle.

Ja nyt seuraa se mutta.

Verkkokurssibisneksen käynnistäminen ei tapahdu sormia napsauttamalla.

Mä oon aloittanut viisi vuotta sitten opintojen ohella. Palasin päivätöihin, kun tie tuntui liian rankalta.

"Pakenin" avokonttorielämää äitiyslomalle ja vanhempainvapaan turvin rakensin mun bisneksen tällaiseksi, mitä se on nyt.

Jos sä oot valmis heittään all-in, niin se on ihan ok. Mut yhtä ok on aloittaa sivutoimisella verkkokurssibisneksellä. Se helpottaa sitä taloudellista epävarmuutta.

Jos oot päivätyössä, kysy, onko mahdollista siirtyä tekemään muutaman kuukauden ajaksi 4 päivän työviikkoa. 

Jos oot yrittäjä, mieti omaa ajankäyttöäsi. Onko asiakkaita, jotka vievät paljon aikaa, mutta tuovat huonosti tuloa? Heitä ne mäkeen. Pidä hyvät asiakkaat, jotta saat laskutusta ennen kuin verkkokurssi(t) alkavat tuottaa.

Lisäksi on hyvä katsoa omia kuluja. Voiko jostain karsia? Olisitko hetken valmis elämään  vaikka ilman autoa, jos se tarkoittaisi tulevaisuudessa unelmien arkea? 

Usein pitää luopua jostain, jotta saa uutta. Joskus ne saattaa olla "saavutettuja etuja". Mutta niiden tilalle voi tulla jotain tosi paljon upeampaa, mistä et osaa edes haaveilla!

Mitä ajatuksia verkkokurssibisnes sussa herättää?
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

Jos viimeinen 1,5 vuotta opetti meille jotain, niin sen, että luottaminen yhteen tulovirtaan voi olla tosi riskialtista.

Olitpa yrittäjä, (tai sellaiseksi haluava), vaikuttaja tai perinteisesti päivätöissä, koskaan ei oo liian myöhäistä miettiä, miten voit lisätä ylimääräisiä tulovirtoja.

Yksi erittäin toimiva tapa tähän on verkkokurssi.

Verkkokurssin kautta voit luoda tasaista tuloa, joka tikittää taustalla, ilman, että sun tarvitsee tehdä sen parissa aktiivista työtä juurikaan.

Toimiva verkkokurssimyynti tarkoittaa myös sitä, että oot tosi lähellä aika- ja paikkariippumatonta läppäribisnes-yrittäjyyttä!

Sen myötä voit…

… vaihtaa paikkakuntaa tai lähteä vaikka ulkomaille, kun työ ei sido sinua enää yhteen paikkaan.

… työskennellä silloin, kun se sinulle sopii. Vaikka vain neljänä päivänä viikossa (kuten minä teen).

… sovittaa yrittäjyyden sopimaan juuri sun elämäntilanteeseen. Enemmän aikaa tärkeille asioille, kuten perheelle.

Ja nyt seuraa se mutta.

Verkkokurssibisneksen käynnistäminen ei tapahdu sormia napsauttamalla.

Mä oon aloittanut viisi vuotta sitten opintojen ohella. Palasin päivätöihin, kun tie tuntui liian rankalta.

"Pakenin" avokonttorielämää äitiyslomalle ja vanhempainvapaan turvin rakensin mun bisneksen tällaiseksi, mitä se on nyt.

Jos sä oot valmis heittään all-in, niin se on ihan ok. Mut yhtä ok on aloittaa sivutoimisella verkkokurssibisneksellä. Se helpottaa sitä taloudellista epävarmuutta.

Jos oot päivätyössä, kysy, onko mahdollista siirtyä tekemään muutaman kuukauden ajaksi 4 päivän työviikkoa.

Jos oot yrittäjä, mieti omaa ajankäyttöäsi. Onko asiakkaita, jotka vievät paljon aikaa, mutta tuovat huonosti tuloa? Heitä ne mäkeen. Pidä hyvät asiakkaat, jotta saat laskutusta ennen kuin verkkokurssi(t) alkavat tuottaa.

Lisäksi on hyvä katsoa omia kuluja. Voiko jostain karsia? Olisitko hetken valmis elämään vaikka ilman autoa, jos se tarkoittaisi tulevaisuudessa unelmien arkea?

Usein pitää luopua jostain, jotta saa uutta. Joskus ne saattaa olla "saavutettuja etuja". Mutta niiden tilalle voi tulla jotain tosi paljon upeampaa, mistä et osaa edes haaveilla!

Mitä ajatuksia verkkokurssibisnes sussa herättää?

9 months ago
View on Instagram |
5/6
Vaikuttajamedia x Läppäribisnes - superkova uusi koulutus!

Mä tutustuin @vaikuttajamedia'n Monnaan ja Johannaan, kun olin tuottajana blogiportaalissa, jossa naiset bloggasivat.

Kun kyseinen portaali lopetettiin ihailin, kuinka nämä tehopakkaukset pistivät hihat heilumaan ja perustivat oman mediatalon.

Pidempään ollaan Monnan ja Johannan kanssa mietitty, että miten voitaisiin yhdessä auttaa isompaa määrää ihmisiä onnistumaan omissa unelmissaan.

Ja nyt ollaan se keksitty.

Mut onko vähän ärsyttävä cliffhanger? Koska en ihan vielä paljasta mitä on tulossa, mutta  tän koulutuksen avulla tuut saamaan avaimet verkossa tienaamiselle!

Stay tuned! 

#yrittäjät #somefi #vaikuttajamarkkinointi #digiyrittäjyys #digiyrittäjät #läppäribisnes #bloggaus
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

Vaikuttajamedia x Läppäribisnes – superkova uusi koulutus!

Mä tutustuin @vaikuttajamedia'n Monnaan ja Johannaan, kun olin tuottajana blogiportaalissa, jossa naiset bloggasivat.

Kun kyseinen portaali lopetettiin ihailin, kuinka nämä tehopakkaukset pistivät hihat heilumaan ja perustivat oman mediatalon.

Pidempään ollaan Monnan ja Johannan kanssa mietitty, että miten voitaisiin yhdessä auttaa isompaa määrää ihmisiä onnistumaan omissa unelmissaan.

Ja nyt ollaan se keksitty.

Mut onko vähän ärsyttävä cliffhanger? Koska en ihan vielä paljasta mitä on tulossa, mutta tän koulutuksen avulla tuut saamaan avaimet verkossa tienaamiselle!

Stay tuned!

#yrittäjät #somefi #vaikuttajamarkkinointi #digiyrittäjyys #digiyrittäjät #läppäribisnes #bloggaus

9 months ago
View on Instagram |
6/6

Copyright 2021 Kaaos Consulting Oy Site Powered by Pix & Hue.

Käytämme keksejä, jotta pystymme tarjoamaan sinulle parhaan mahdollisen sisällön. Voit sortata keksejä klikkaamalla "Cookie Settings" tai hyväksyä ne klikkaamalla "Accept All".
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT