Läppäribisnes

  • Etusivulle
  • Blogi
  • Verkkokurssit
  • Ota yhteyttä
Instagram

4 askelta – näin aloitat maksullisen mainonnan Instagramissa

Klik. Sinne meni Instagram-mainos, kun painoit kuvan alta “markkinoi” nappulaa. Muutama euro, ei paha, vaikka ei tulisikaan tuloksia. Entä jos tämän tekisi järkevämmin ja saisi oikeasti tuloksia joita haluaa?

Totuus on, että moni mainostaa Instagramissa kuvailemallani tavalla. Ilman sen kummempaa suunnitelmallisuutta. Sen jälkeen tuntuu, että ei tää Instagram-mainonta toimi.

Jos tämä kuulostaa tutulta, niin jatka lukemista ja seuraavan mainoksen osaat tehdä paljon paremmin!

Askel 1 – varaa budjetti

Mietitään tilanne, että oot just kirjoittanut aivan mielettömän hyvän blogipostauksen. Sellaisen, jonka tiedät todellakin auttavan sun omaa kohdeyleisöä. Ehkä oot jo saanut siitä upeaa palautettakin.

Liian monesti kuitenkin käy niin, että me tehdään aivan järkyttävän hyviä sisältöjä ja käytetään siihen useita tunteja. Mutta sen jälkeen, kun sisältöä pitäisi jakaa yleisölle, niin homma tyrehtyy.

Kun itseasiassa sen pitäisi olla toisin päin. 80% panoksesta pitäisi mennä sen upean sisällön jakeluun.

Ja jos nyt et keksi yhtään paikkaa mihin sitä blogipostausta voisi jakaa, niin varaa välittömästi budjetti Instagram-mainonnalle. Sen kautta tavoitat oman kohderyhmäsi ja kasvatat oman sanomasi näkyvyyttä.

Miten Instagram-mainonnan budjetti kannattaa sitten miettiä. Yhden Instagram-mainoksen hinta yhdelle päivälle on minimissään 5€. Eli se on aika simppeliä.

Laske kuinka monelle päivälle haluat mainostaa ja kerro se 5€:lla. Mitä korkeampi päiväbudjettisi on, sitä laajemmalle yleisölle Instagram näyttää mainostasi.

Alkuun joudut käyttämään rahaa myös Instagram-mainonnan testaamiseen, jotta tiedät, mikä kohdallasi toimii parhaiten. Mutta pääset erinomaiseen alkuun kyllä 5€ päiväbudjetilla. Sellaisella itsekin aloitin ja vieläkin teen 5€ hinnalla Instagram-mainontaa.

Askel 2 – mieti mitä mainostat

Yksi tavoite yhdelle mainokselle. Jatketaan tämän saman upean blogipostauksen ympärillä. Tavoitehan olisi siis saada mahdollisimman iso yleisö kyseiselle blogipostaukselle.

Tällöin mainostetaan ja pyydetään klikkaamaan vain ja ainoastaan tähän postaukseen. Ei siis tavoitella tällä mainoksella mitään muuta kuin klikkejä blogiimme.

Ei uusia seuraajia Instagram-tilille (joskin tämä voi tapahtua sivujuonteena) tai tykkäyksiä mainosjulkaisuun. Saati, että yritetään samalla mainoksella myydä jotain!

Kun tiedät mitä haluat ihmisten tekevän, toimii mainos kaikkein parhaiten. Kun mainostavoitteena on klikkaukset blogipostaukseen, etsii Instagramin algoritmi sellaisia käyttäjiä, ketkä aiemman kerätyn datan perusteella klikkaavat herkästi blogeihin.

Meillä jokaisella on oma tapamme käyttää Instagramia, jotkut selaavat, eivätkä koskaan klikkaa mitään. Toiset taas klikkaavat herkästikin eteenpäin. Tällöin haluamme mainoksen näkyvän nimenomaan heille!

Askel 3 – tiedä ketä tavoittelet

Potentiaalisen asiakkaan tunteminen helpottaa tässä ihan mielettömän paljon. Jos olet määritellyt itsellesi ihanneseuraajan Instagramiin, niin olet jo ison askeleen edellä. Instagram antaa kohdistaa mainoksia todella tarkasti, joten tähän kannattaa käyttää aikaa.

Tärkeää on tietenkin tavoitella oman paikkakuntasi potentiaalisia asiakkaita, jos bisneksesi toimii vaan tietyllä alueella. On ihan turha maksaa mainoksen näkymisestä koko Suomessa, jos kuitenkin pystyt palvelemaan asiakkaitasi vain esimerkiksi PK-seudulla.

Mutta ei pidä tyytyä pelkästään maantieteelliseen rajoitukseen. Instagram-mainonnan kohdistamisen mahdollisuudet auttavat rajaamaan mainonnan juuri niiden kiinnostusten kohteiden perusteella, joita potentiaalisella asiakkaallasi on.

Esimerkiksi, jos olet kattomaalari ja blogipostauksesi kertoo tiilikaton huoltamisesta, niin kohdistamiseen voidaan miettiä, mikä on näitä kaikkia tillikaton omistavia potentiaalisia asiakkaita yhdistävä tekijä. No he todennäköisesti asuvat omakotitalossa. Entä mistä brändeistä nämä omakotitaloasujat voisivat olla kiinnostuneita.

Kun kiinnostuksen kohteet ovat selvillä, niin Instagram-mainosta tehdessä etsitään näitä kiinnostuksen kohteita mainostyökalusta. Tämä rajaa mainoksen näkymään vain niille henkilöille, ketkä ovat käytöksellään ilmaisseet kiinnostuksensa kyseisistä aiheista.

Se ei tarkoita, että nämä käyttäjät välttämättä olisivat esimerkiksi kyseisen brändin Instagram-tilin seuraajia, vaan Instagramin algortimi tekee meidän kiinnostuksen kohteista oletuksia ja näiden perusteella näyttää meille sisältöjä.

Askel 4 – panosta kuvaan ja tekstiin

Nyt meillä on tiedossa mitä mainostetaan, millaisella budjetilla ja kenelle. Hyvä! Sitten alkaakin se hankalin osuus. Meidän pitää saada Instagram-käyttäjän huomio ja vielä saada hänet toimimaan halutulla tavalla. Se tapahtuu Instagram-mainoksen kuvan ja tekstin avulla. Tai videon, mutta kuva käsittäkööt tässä nämä molemmat halutut muodot.

Ennen kuin kirjoitetaan sanaakaan tai valitaan kuvaa, palautetaan mieliin se, kenelle Instagram-mainos halutaan näkyvän. Tunteeko tämä kohdeyleisö sinut jo? Vai onko kohdeyleisö ns. kylmää yleisöä, joka ei tiedä sinusta mitään?

Näille kohderyhmille on valittava erilainen kuva sen mukaan, ovatko he jo tuttuja kanssasi vai ei. Kuvan tarkoitus on pysäyttää Instagram-käyttäjä ja herättää ensimmäinen kiinnostus blogipostauksen aiheesta.

Mieti millaisella kuvalla tuttu yleisö pysäytetään ja millä tavalla uusi yleisö voisi kiinnostua klikkaamaan blogiisi. Myös tekstiä pitää muotoilla eri tavalla omalle, tutulle yleisölle ja kylmälle yleisölle. Molemmissa tapauksissa teksti pitää olla lyhyt, ytimekäs ja kertoa, mitä haluamme mainoksen näkevät henkilön tekevän.

Haluatko oppia lisää toimivasta IG-mainonnasta?

“Rakensin sinulle tämän oppaan, jotta pääsisit heti vauhtiin Instagram-mainonnan kanssa, etkä joutuisi heittämään rahoja hukkaan vääränlaisten mainosten kanssa.”

Sari | Läppäribisnes
0 Comments
Share

You May Also Like

Palveluiden myynti Instagramissa – 5 vinkkiä yrittäjille

January 16, 2019

Kävijöitä blogiin Instagramista – 3 eri tapaa

April 7, 2020

5 mokaa, jotka olen tehnyt Instagramissa

September 12, 2016

Leave a Comment Cancel Comment

Previous Post
Instagram-mainonta yrittäjille – Millainen on hyvä Instagram mainos?
Next Post
Kävijöitä blogiin Instagramista – 3 eri tapaa
Moi mä oon Sari!

Moi mä oon Sari!

Konttorirottailuun kyllästynyt bisnesvalmentaja, joka auttaa naisia rakentamaan bisneksen verkkoon ja saavuttamaan vapaamman elämän, jossa ei tarvitse odotella aina vaan seuraavaa lomaa.

Follow On Instagram

❤YSTÄVÄKIRJASIVUNI❤

Lentisjoukkuekaverini ja Norjan seikkailijanainen @monnihimari oli tehnyt tämän ja sen nähtyäni halusin tehdä itsestäni tämän ihanan 90-lukua huutavan esittelyn!

Nimi: Sari Kilpiäinen
❌
Syntynyt: Hämeenlinnassa kohta 38 vuotta sitten.
❌
Kotipaikka: Hyvinkää since 2019.
❌
Perhe: @tombrunberg, 4v. esikoinen ja tuleva heinäkuinen
❌
Harrastan: Talvipakoja, nyt enemmänkin haaveilua niistä, Torittamista, espanjan opiskelua, itsensä kehittämistä. People watching kahvi kädessä (ks. kuva). Vielä olis kiva palata lentiskentällekin.
❌
Luonteenpiirteeni: Rohkea päätöksentekijä, joka ei kestä jahkailua, vitkastelua tai byrokratiaa. Jännä muuten, et oon yrittäjä...
❌
Haaveammattini: Paikka- ja aikariippumaton digiyrittäjä, eli oon siinä nyt. 
❌
Koulutukseni: Tradenomi AMK (markkinointi, yrittäjyys), Hallintotieteiden kandi (julkisoikeus, vakuutustiede ja yritysjuridiikka), personal trainer.
❌
Inhoan: KYLMÄÄ ja PIMEÄÄ!
❌
Lempiruoka: Chiang Maissa, Siri Mangkalajarn soi 1 kulmaravintolan paistettu riisi. Nautitaan jääkylmän lasipullokokiksen kanssa.
❌
Lempisarja: Billions(!!!), La Casa de Papel, The Big Bang Theory, Frendit.
❌
Lempiväri: Auringonlaskun värjäämä pastellitaivas kattoterassilta ihasteltuna
❌
Olen ystävänä: Aina auttamassa, mutta unohdan liian usein pitää yhteyttä. Onneks on WA!
❌
Toivon: Voivani asuttaa kahta maata ja tarjota lapsilleni erilaisia kokeumuksia ja elämyksiä elämään.
❌
Jos voittaisin lotossa: Hankkisin lentolupakirjan, ostaisin Dornierin privajetin ja elettäis vanlifen sijasta planelifea ympäri maailmaa. #dreambig
❌
Paha tapani: Oon todella sotkuinen muija, en osaa viedä tavaroita paikoilleen.
❌
Hyvät tapani: Osaan taikoa herkullista ruokaa "tyhjästä" jääkaapista.
❌
Suklaapatukat top3: Jim, DaCapo, Pätkis. En oikein kyllä välitä suklaasta.

Oliko yllätyksiä? Haastan sut jakamaan oman ystävänkirjan sivun feedissä! Laita DM niin lähetän sulle kysymykset.

#ystäväkirja #yrittäjä #naisyrittäjät #digiyrittäjä #matkabloggaaja
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

❤YSTÄVÄKIRJASIVUNI❤

Lentisjoukkuekaverini ja Norjan seikkailijanainen @monnihimari oli tehnyt tämän ja sen nähtyäni halusin tehdä itsestäni tämän ihanan 90-lukua huutavan esittelyn!

Nimi: Sari Kilpiäinen
❌
Syntynyt: Hämeenlinnassa kohta 38 vuotta sitten.
❌
Kotipaikka: Hyvinkää since 2019.
❌
Perhe: @tombrunberg, 4v. esikoinen ja tuleva heinäkuinen
❌
Harrastan: Talvipakoja, nyt enemmänkin haaveilua niistä, Torittamista, espanjan opiskelua, itsensä kehittämistä. People watching kahvi kädessä (ks. kuva). Vielä olis kiva palata lentiskentällekin.
❌
Luonteenpiirteeni: Rohkea päätöksentekijä, joka ei kestä jahkailua, vitkastelua tai byrokratiaa. Jännä muuten, et oon yrittäjä…
❌
Haaveammattini: Paikka- ja aikariippumaton digiyrittäjä, eli oon siinä nyt.
❌
Koulutukseni: Tradenomi AMK (markkinointi, yrittäjyys), Hallintotieteiden kandi (julkisoikeus, vakuutustiede ja yritysjuridiikka), personal trainer.
❌
Inhoan: KYLMÄÄ ja PIMEÄÄ!
❌
Lempiruoka: Chiang Maissa, Siri Mangkalajarn soi 1 kulmaravintolan paistettu riisi. Nautitaan jääkylmän lasipullokokiksen kanssa.
❌
Lempisarja: Billions(!!!), La Casa de Papel, The Big Bang Theory, Frendit.
❌
Lempiväri: Auringonlaskun värjäämä pastellitaivas kattoterassilta ihasteltuna
❌
Olen ystävänä: Aina auttamassa, mutta unohdan liian usein pitää yhteyttä. Onneks on WA!
❌
Toivon: Voivani asuttaa kahta maata ja tarjota lapsilleni erilaisia kokeumuksia ja elämyksiä elämään.
❌
Jos voittaisin lotossa: Hankkisin lentolupakirjan, ostaisin Dornierin privajetin ja elettäis vanlifen sijasta planelifea ympäri maailmaa. #dreambig
❌
Paha tapani: Oon todella sotkuinen muija, en osaa viedä tavaroita paikoilleen.
❌
Hyvät tapani: Osaan taikoa herkullista ruokaa "tyhjästä" jääkaapista.
❌
Suklaapatukat top3: Jim, DaCapo, Pätkis. En oikein kyllä välitä suklaasta.

Oliko yllätyksiä? Haastan sut jakamaan oman ystävänkirjan sivun feedissä! Laita DM niin lähetän sulle kysymykset.

#ystäväkirja #yrittäjä #naisyrittäjät #digiyrittäjä #matkabloggaaja

4 months ago
View on Instagram |
1/4
Mä oon kokenut tosi vahvaa jumitusta oman osaamisen myymisen kanssa. 

Sama juttu oli työelämässä. Innostun monista jutuista ja tiedän monista asioista paljon mutta en koe erikoista vahvuutta missään.

Aluksi tulin tunnetuksi Instagram-markkinoinnin osaajana Somelemonin kautta ja edelleen teen niitä valmennuksia.

Sitten halusin puhua enemmän siitä, miten osaamista voi myydä verkkokurssien muodossa. Mutta se itse verkkokurssien tekeminenkään ei oo se "mun juttu".

Mun vahvuus ehdottomasti on sisältömarkkinoinnissa ja tiedän sen 100% toimivaksi, koska ilman sitä, ei oma yrittäjyys olis koskaan ollut mahdollista.

Mutta siihen liittyy niin paljon - pelkästään kanavina esim. some (orgaaninen & maksettu), sähköpostilista, nettisivut, blogi.

Siihen päälle vielä strategia, sisällönsuunnittelu ja -tuotanto. Niissäkin pystyn auttamaan. 

Ja silti musta tuntuu, että ei mun osaamisesta oo mitään hyötyä kenellekään, koska nää on niin itsestään selviä juttuja kaikille yrittäjille! 

Ootko käynyt läpi samanlaisia keloja? Mikä sua on auttanut?

#yrittäjyys #digiyrittäjyys #naisyrittäjät
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

Mä oon kokenut tosi vahvaa jumitusta oman osaamisen myymisen kanssa.

Sama juttu oli työelämässä. Innostun monista jutuista ja tiedän monista asioista paljon mutta en koe erikoista vahvuutta missään.

Aluksi tulin tunnetuksi Instagram-markkinoinnin osaajana Somelemonin kautta ja edelleen teen niitä valmennuksia.

Sitten halusin puhua enemmän siitä, miten osaamista voi myydä verkkokurssien muodossa. Mutta se itse verkkokurssien tekeminenkään ei oo se "mun juttu".

Mun vahvuus ehdottomasti on sisältömarkkinoinnissa ja tiedän sen 100% toimivaksi, koska ilman sitä, ei oma yrittäjyys olis koskaan ollut mahdollista.

Mutta siihen liittyy niin paljon – pelkästään kanavina esim. some (orgaaninen & maksettu), sähköpostilista, nettisivut, blogi.

Siihen päälle vielä strategia, sisällönsuunnittelu ja -tuotanto. Niissäkin pystyn auttamaan.

Ja silti musta tuntuu, että ei mun osaamisesta oo mitään hyötyä kenellekään, koska nää on niin itsestään selviä juttuja kaikille yrittäjille!

Ootko käynyt läpi samanlaisia keloja? Mikä sua on auttanut?

#yrittäjyys #digiyrittäjyys #naisyrittäjät

4 months ago
View on Instagram |
2/4
"Tilaa tästä meidän uutiskirje"

Öö. Miksi?

Ketä kiinnostaa firmojen kuulumiset? "Meille on nimitetty uusi asiakkuuspäällikkö". No jee! 

Jos sä oot Gmailin käyttäjä, voit käydä katsomassa mitä kaikkea kivaa uutiskirjettä sulle tuleekaan sinne "promotions" tai "updates" välilehdelle.

Ja noi välilehdethän on kyllä sellainen paikka, mihin ei haluaisi oman viestin päätyvän. Onneksi on tiettyjä tapoja, joilla siihen voi itse vaikuttaa. 

Kuten vaikka se, että kääntää sähköpostien fokuksen yleisöön ja unohtaa itsensä. Eli käännä me me me (tai mä mä mä) --> sinä, sinä, sinä. 

Tällöin ihan huomaamatta alat lähettämään sähköposteja, jotka ovat ihan muuta kuin firman kuulumisia. 

Mikäli haluat lopettaa uutiskirjeiden lähettämisen ja siirtyä tuottamaan kiinnostavia ja erottautuvia sähköposteja, tuu mukaan Säväyttävä Sähköpostilista -koulutukseen, linkki profiilissa.

Jos epäilet vielä, niin pistä mulle DM:ää ja katsotaan olisko tää sulle sopiva ❤️

#yrittäjyys #naisyrittäjät #digiyrittäjät #somefi #somemarkkinointi #digimarkkinointi #sähköpostimarkkinointi #sähköpostilista #digiyrittäjä #verkkokurssit
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

"Tilaa tästä meidän uutiskirje"

Öö. Miksi?

Ketä kiinnostaa firmojen kuulumiset? "Meille on nimitetty uusi asiakkuuspäällikkö". No jee!

Jos sä oot Gmailin käyttäjä, voit käydä katsomassa mitä kaikkea kivaa uutiskirjettä sulle tuleekaan sinne "promotions" tai "updates" välilehdelle.

Ja noi välilehdethän on kyllä sellainen paikka, mihin ei haluaisi oman viestin päätyvän. Onneksi on tiettyjä tapoja, joilla siihen voi itse vaikuttaa.

Kuten vaikka se, että kääntää sähköpostien fokuksen yleisöön ja unohtaa itsensä. Eli käännä me me me (tai mä mä mä) –> sinä, sinä, sinä.

Tällöin ihan huomaamatta alat lähettämään sähköposteja, jotka ovat ihan muuta kuin firman kuulumisia.

Mikäli haluat lopettaa uutiskirjeiden lähettämisen ja siirtyä tuottamaan kiinnostavia ja erottautuvia sähköposteja, tuu mukaan Säväyttävä Sähköpostilista -koulutukseen, linkki profiilissa.

Jos epäilet vielä, niin pistä mulle DM:ää ja katsotaan olisko tää sulle sopiva ❤️

#yrittäjyys #naisyrittäjät #digiyrittäjät #somefi #somemarkkinointi #digimarkkinointi #sähköpostimarkkinointi #sähköpostilista #digiyrittäjä #verkkokurssit

7 months ago
View on Instagram |
3/4
Kukapa ei haluaisi tehdä markkinointia, joka kiinnostaa?

Selvennetään vielä, että kun puhun markkinoinninista, puhun sisällöistä joita tuotat. Ne voi olla sisältöjä tänne Instaan, tai blogiin, tai Youtubeen. Kanavalla ei oo väliä.

Jos mietit omia ostoksiasi viime aikoina, millainen markkinointi on saanut sut avaamaan lompakon nyörejä?

Tuskin on ollut tyrkyttävä ja spämmäävää?

Moni mieltää erityisesti sähköpostimarkkinoinnin tuollaiseksi tyrkyksi ja siksi ehkä ei uskalla perustaa sähköpostilistaa. Tai ehkä uskaltaa, mutta sitten ei uskalla laittaa viestiä listalaisille, koska koskee sen spämmiksi.

Mun mielestä hyvä sähköpostimarkkinointi ticks all the boxes mitä tulee tykättyyn markkinointiin. Ja joo, sitäkin voi tehdä tosi paskasti. Ja usein tehdäänkin.

Tärkein pointti hyvään sähköpostimarkkinointiin on se, että me kunnioitetaan sen vastaanottajan inboxia. Se ei tarkoita sitä, että inboxia pitäisi lähestyä harvoin, vaan sitä, että sinne lähetetään vaan ja ainoastaan timanttista sisältöä. 

Kenen sähköpostit sä avaat aina, koska tiedät saavasi hyvää settiä kerrasta toiseen? 

#yrittäjyys #yrittäjät #digiyrittäjä #digiyrittäjyys #markkinointi #digimarkkinointi #vaikuttajamarkkinointi #naisyrittäjät #somemarkkinointi
Kukapa ei haluaisi tehdä markkinointia, joka kiinnostaa?

Selvennetään vielä, että kun puhun markkinoinninista, puhun sisällöistä joita tuotat. Ne voi olla sisältöjä tänne Instaan, tai blogiin, tai Youtubeen. Kanavalla ei oo väliä.

Jos mietit omia ostoksiasi viime aikoina, millainen markkinointi on saanut sut avaamaan lompakon nyörejä?

Tuskin on ollut tyrkyttävä ja spämmäävää?

Moni mieltää erityisesti sähköpostimarkkinoinnin tuollaiseksi tyrkyksi ja siksi ehkä ei uskalla perustaa sähköpostilistaa. Tai ehkä uskaltaa, mutta sitten ei uskalla laittaa viestiä listalaisille, koska koskee sen spämmiksi.

Mun mielestä hyvä sähköpostimarkkinointi ticks all the boxes mitä tulee tykättyyn markkinointiin. Ja joo, sitäkin voi tehdä tosi paskasti. Ja usein tehdäänkin.

Tärkein pointti hyvään sähköpostimarkkinointiin on se, että me kunnioitetaan sen vastaanottajan inboxia. Se ei tarkoita sitä, että inboxia pitäisi lähestyä harvoin, vaan sitä, että sinne lähetetään vaan ja ainoastaan timanttista sisältöä. 

Kenen sähköpostit sä avaat aina, koska tiedät saavasi hyvää settiä kerrasta toiseen? 

#yrittäjyys #yrittäjät #digiyrittäjä #digiyrittäjyys #markkinointi #digimarkkinointi #vaikuttajamarkkinointi #naisyrittäjät #somemarkkinointi
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

Kukapa ei haluaisi tehdä markkinointia, joka kiinnostaa?

Selvennetään vielä, että kun puhun markkinoinninista, puhun sisällöistä joita tuotat. Ne voi olla sisältöjä tänne Instaan, tai blogiin, tai Youtubeen. Kanavalla ei oo väliä.

Jos mietit omia ostoksiasi viime aikoina, millainen markkinointi on saanut sut avaamaan lompakon nyörejä?

Tuskin on ollut tyrkyttävä ja spämmäävää?

Moni mieltää erityisesti sähköpostimarkkinoinnin tuollaiseksi tyrkyksi ja siksi ehkä ei uskalla perustaa sähköpostilistaa. Tai ehkä uskaltaa, mutta sitten ei uskalla laittaa viestiä listalaisille, koska koskee sen spämmiksi.

Mun mielestä hyvä sähköpostimarkkinointi ticks all the boxes mitä tulee tykättyyn markkinointiin. Ja joo, sitäkin voi tehdä tosi paskasti. Ja usein tehdäänkin.

Tärkein pointti hyvään sähköpostimarkkinointiin on se, että me kunnioitetaan sen vastaanottajan inboxia. Se ei tarkoita sitä, että inboxia pitäisi lähestyä harvoin, vaan sitä, että sinne lähetetään vaan ja ainoastaan timanttista sisältöä.

Kenen sähköpostit sä avaat aina, koska tiedät saavasi hyvää settiä kerrasta toiseen?

#yrittäjyys #yrittäjät #digiyrittäjä #digiyrittäjyys #markkinointi #digimarkkinointi #vaikuttajamarkkinointi #naisyrittäjät #somemarkkinointi

7 months ago
View on Instagram |
4/4

Recent Posts

  • Sisältökalenteri blogiin – Miksi sitä tarvitaan ja kuinka se tehdään!

    September 15, 2021
  • 3 suurinta syytä, miksi et saa kaupallisia yhteistöitä

    August 9, 2021
  • Haaveena saada Instagramilla rahaa? 3 eri tapaa onnistua!

    June 23, 2021

Instagram

❤YSTÄVÄKIRJASIVUNI❤

Lentisjoukkuekaverini ja Norjan seikkailijanainen @monnihimari oli tehnyt tämän ja sen nähtyäni halusin tehdä itsestäni tämän ihanan 90-lukua huutavan esittelyn!

Nimi: Sari Kilpiäinen
❌
Syntynyt: Hämeenlinnassa kohta 38 vuotta sitten.
❌
Kotipaikka: Hyvinkää since 2019.
❌
Perhe: @tombrunberg, 4v. esikoinen ja tuleva heinäkuinen
❌
Harrastan: Talvipakoja, nyt enemmänkin haaveilua niistä, Torittamista, espanjan opiskelua, itsensä kehittämistä. People watching kahvi kädessä (ks. kuva). Vielä olis kiva palata lentiskentällekin.
❌
Luonteenpiirteeni: Rohkea päätöksentekijä, joka ei kestä jahkailua, vitkastelua tai byrokratiaa. Jännä muuten, et oon yrittäjä...
❌
Haaveammattini: Paikka- ja aikariippumaton digiyrittäjä, eli oon siinä nyt. 
❌
Koulutukseni: Tradenomi AMK (markkinointi, yrittäjyys), Hallintotieteiden kandi (julkisoikeus, vakuutustiede ja yritysjuridiikka), personal trainer.
❌
Inhoan: KYLMÄÄ ja PIMEÄÄ!
❌
Lempiruoka: Chiang Maissa, Siri Mangkalajarn soi 1 kulmaravintolan paistettu riisi. Nautitaan jääkylmän lasipullokokiksen kanssa.
❌
Lempisarja: Billions(!!!), La Casa de Papel, The Big Bang Theory, Frendit.
❌
Lempiväri: Auringonlaskun värjäämä pastellitaivas kattoterassilta ihasteltuna
❌
Olen ystävänä: Aina auttamassa, mutta unohdan liian usein pitää yhteyttä. Onneks on WA!
❌
Toivon: Voivani asuttaa kahta maata ja tarjota lapsilleni erilaisia kokeumuksia ja elämyksiä elämään.
❌
Jos voittaisin lotossa: Hankkisin lentolupakirjan, ostaisin Dornierin privajetin ja elettäis vanlifen sijasta planelifea ympäri maailmaa. #dreambig
❌
Paha tapani: Oon todella sotkuinen muija, en osaa viedä tavaroita paikoilleen.
❌
Hyvät tapani: Osaan taikoa herkullista ruokaa "tyhjästä" jääkaapista.
❌
Suklaapatukat top3: Jim, DaCapo, Pätkis. En oikein kyllä välitä suklaasta.

Oliko yllätyksiä? Haastan sut jakamaan oman ystävänkirjan sivun feedissä! Laita DM niin lähetän sulle kysymykset.

#ystäväkirja #yrittäjä #naisyrittäjät #digiyrittäjä #matkabloggaaja
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

❤YSTÄVÄKIRJASIVUNI❤

Lentisjoukkuekaverini ja Norjan seikkailijanainen @monnihimari oli tehnyt tämän ja sen nähtyäni halusin tehdä itsestäni tämän ihanan 90-lukua huutavan esittelyn!

Nimi: Sari Kilpiäinen
❌
Syntynyt: Hämeenlinnassa kohta 38 vuotta sitten.
❌
Kotipaikka: Hyvinkää since 2019.
❌
Perhe: @tombrunberg, 4v. esikoinen ja tuleva heinäkuinen
❌
Harrastan: Talvipakoja, nyt enemmänkin haaveilua niistä, Torittamista, espanjan opiskelua, itsensä kehittämistä. People watching kahvi kädessä (ks. kuva). Vielä olis kiva palata lentiskentällekin.
❌
Luonteenpiirteeni: Rohkea päätöksentekijä, joka ei kestä jahkailua, vitkastelua tai byrokratiaa. Jännä muuten, et oon yrittäjä…
❌
Haaveammattini: Paikka- ja aikariippumaton digiyrittäjä, eli oon siinä nyt.
❌
Koulutukseni: Tradenomi AMK (markkinointi, yrittäjyys), Hallintotieteiden kandi (julkisoikeus, vakuutustiede ja yritysjuridiikka), personal trainer.
❌
Inhoan: KYLMÄÄ ja PIMEÄÄ!
❌
Lempiruoka: Chiang Maissa, Siri Mangkalajarn soi 1 kulmaravintolan paistettu riisi. Nautitaan jääkylmän lasipullokokiksen kanssa.
❌
Lempisarja: Billions(!!!), La Casa de Papel, The Big Bang Theory, Frendit.
❌
Lempiväri: Auringonlaskun värjäämä pastellitaivas kattoterassilta ihasteltuna
❌
Olen ystävänä: Aina auttamassa, mutta unohdan liian usein pitää yhteyttä. Onneks on WA!
❌
Toivon: Voivani asuttaa kahta maata ja tarjota lapsilleni erilaisia kokeumuksia ja elämyksiä elämään.
❌
Jos voittaisin lotossa: Hankkisin lentolupakirjan, ostaisin Dornierin privajetin ja elettäis vanlifen sijasta planelifea ympäri maailmaa. #dreambig
❌
Paha tapani: Oon todella sotkuinen muija, en osaa viedä tavaroita paikoilleen.
❌
Hyvät tapani: Osaan taikoa herkullista ruokaa "tyhjästä" jääkaapista.
❌
Suklaapatukat top3: Jim, DaCapo, Pätkis. En oikein kyllä välitä suklaasta.

Oliko yllätyksiä? Haastan sut jakamaan oman ystävänkirjan sivun feedissä! Laita DM niin lähetän sulle kysymykset.

#ystäväkirja #yrittäjä #naisyrittäjät #digiyrittäjä #matkabloggaaja

4 months ago
View on Instagram |
1/6
Mä oon kokenut tosi vahvaa jumitusta oman osaamisen myymisen kanssa. 

Sama juttu oli työelämässä. Innostun monista jutuista ja tiedän monista asioista paljon mutta en koe erikoista vahvuutta missään.

Aluksi tulin tunnetuksi Instagram-markkinoinnin osaajana Somelemonin kautta ja edelleen teen niitä valmennuksia.

Sitten halusin puhua enemmän siitä, miten osaamista voi myydä verkkokurssien muodossa. Mutta se itse verkkokurssien tekeminenkään ei oo se "mun juttu".

Mun vahvuus ehdottomasti on sisältömarkkinoinnissa ja tiedän sen 100% toimivaksi, koska ilman sitä, ei oma yrittäjyys olis koskaan ollut mahdollista.

Mutta siihen liittyy niin paljon - pelkästään kanavina esim. some (orgaaninen & maksettu), sähköpostilista, nettisivut, blogi.

Siihen päälle vielä strategia, sisällönsuunnittelu ja -tuotanto. Niissäkin pystyn auttamaan. 

Ja silti musta tuntuu, että ei mun osaamisesta oo mitään hyötyä kenellekään, koska nää on niin itsestään selviä juttuja kaikille yrittäjille! 

Ootko käynyt läpi samanlaisia keloja? Mikä sua on auttanut?

#yrittäjyys #digiyrittäjyys #naisyrittäjät
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

Mä oon kokenut tosi vahvaa jumitusta oman osaamisen myymisen kanssa.

Sama juttu oli työelämässä. Innostun monista jutuista ja tiedän monista asioista paljon mutta en koe erikoista vahvuutta missään.

Aluksi tulin tunnetuksi Instagram-markkinoinnin osaajana Somelemonin kautta ja edelleen teen niitä valmennuksia.

Sitten halusin puhua enemmän siitä, miten osaamista voi myydä verkkokurssien muodossa. Mutta se itse verkkokurssien tekeminenkään ei oo se "mun juttu".

Mun vahvuus ehdottomasti on sisältömarkkinoinnissa ja tiedän sen 100% toimivaksi, koska ilman sitä, ei oma yrittäjyys olis koskaan ollut mahdollista.

Mutta siihen liittyy niin paljon – pelkästään kanavina esim. some (orgaaninen & maksettu), sähköpostilista, nettisivut, blogi.

Siihen päälle vielä strategia, sisällönsuunnittelu ja -tuotanto. Niissäkin pystyn auttamaan.

Ja silti musta tuntuu, että ei mun osaamisesta oo mitään hyötyä kenellekään, koska nää on niin itsestään selviä juttuja kaikille yrittäjille!

Ootko käynyt läpi samanlaisia keloja? Mikä sua on auttanut?

#yrittäjyys #digiyrittäjyys #naisyrittäjät

4 months ago
View on Instagram |
2/6
"Tilaa tästä meidän uutiskirje"

Öö. Miksi?

Ketä kiinnostaa firmojen kuulumiset? "Meille on nimitetty uusi asiakkuuspäällikkö". No jee! 

Jos sä oot Gmailin käyttäjä, voit käydä katsomassa mitä kaikkea kivaa uutiskirjettä sulle tuleekaan sinne "promotions" tai "updates" välilehdelle.

Ja noi välilehdethän on kyllä sellainen paikka, mihin ei haluaisi oman viestin päätyvän. Onneksi on tiettyjä tapoja, joilla siihen voi itse vaikuttaa. 

Kuten vaikka se, että kääntää sähköpostien fokuksen yleisöön ja unohtaa itsensä. Eli käännä me me me (tai mä mä mä) --> sinä, sinä, sinä. 

Tällöin ihan huomaamatta alat lähettämään sähköposteja, jotka ovat ihan muuta kuin firman kuulumisia. 

Mikäli haluat lopettaa uutiskirjeiden lähettämisen ja siirtyä tuottamaan kiinnostavia ja erottautuvia sähköposteja, tuu mukaan Säväyttävä Sähköpostilista -koulutukseen, linkki profiilissa.

Jos epäilet vielä, niin pistä mulle DM:ää ja katsotaan olisko tää sulle sopiva ❤️

#yrittäjyys #naisyrittäjät #digiyrittäjät #somefi #somemarkkinointi #digimarkkinointi #sähköpostimarkkinointi #sähköpostilista #digiyrittäjä #verkkokurssit
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

"Tilaa tästä meidän uutiskirje"

Öö. Miksi?

Ketä kiinnostaa firmojen kuulumiset? "Meille on nimitetty uusi asiakkuuspäällikkö". No jee!

Jos sä oot Gmailin käyttäjä, voit käydä katsomassa mitä kaikkea kivaa uutiskirjettä sulle tuleekaan sinne "promotions" tai "updates" välilehdelle.

Ja noi välilehdethän on kyllä sellainen paikka, mihin ei haluaisi oman viestin päätyvän. Onneksi on tiettyjä tapoja, joilla siihen voi itse vaikuttaa.

Kuten vaikka se, että kääntää sähköpostien fokuksen yleisöön ja unohtaa itsensä. Eli käännä me me me (tai mä mä mä) –> sinä, sinä, sinä.

Tällöin ihan huomaamatta alat lähettämään sähköposteja, jotka ovat ihan muuta kuin firman kuulumisia.

Mikäli haluat lopettaa uutiskirjeiden lähettämisen ja siirtyä tuottamaan kiinnostavia ja erottautuvia sähköposteja, tuu mukaan Säväyttävä Sähköpostilista -koulutukseen, linkki profiilissa.

Jos epäilet vielä, niin pistä mulle DM:ää ja katsotaan olisko tää sulle sopiva ❤️

#yrittäjyys #naisyrittäjät #digiyrittäjät #somefi #somemarkkinointi #digimarkkinointi #sähköpostimarkkinointi #sähköpostilista #digiyrittäjä #verkkokurssit

7 months ago
View on Instagram |
3/6
Kukapa ei haluaisi tehdä markkinointia, joka kiinnostaa?

Selvennetään vielä, että kun puhun markkinoinninista, puhun sisällöistä joita tuotat. Ne voi olla sisältöjä tänne Instaan, tai blogiin, tai Youtubeen. Kanavalla ei oo väliä.

Jos mietit omia ostoksiasi viime aikoina, millainen markkinointi on saanut sut avaamaan lompakon nyörejä?

Tuskin on ollut tyrkyttävä ja spämmäävää?

Moni mieltää erityisesti sähköpostimarkkinoinnin tuollaiseksi tyrkyksi ja siksi ehkä ei uskalla perustaa sähköpostilistaa. Tai ehkä uskaltaa, mutta sitten ei uskalla laittaa viestiä listalaisille, koska koskee sen spämmiksi.

Mun mielestä hyvä sähköpostimarkkinointi ticks all the boxes mitä tulee tykättyyn markkinointiin. Ja joo, sitäkin voi tehdä tosi paskasti. Ja usein tehdäänkin.

Tärkein pointti hyvään sähköpostimarkkinointiin on se, että me kunnioitetaan sen vastaanottajan inboxia. Se ei tarkoita sitä, että inboxia pitäisi lähestyä harvoin, vaan sitä, että sinne lähetetään vaan ja ainoastaan timanttista sisältöä. 

Kenen sähköpostit sä avaat aina, koska tiedät saavasi hyvää settiä kerrasta toiseen? 

#yrittäjyys #yrittäjät #digiyrittäjä #digiyrittäjyys #markkinointi #digimarkkinointi #vaikuttajamarkkinointi #naisyrittäjät #somemarkkinointi
Kukapa ei haluaisi tehdä markkinointia, joka kiinnostaa?

Selvennetään vielä, että kun puhun markkinoinninista, puhun sisällöistä joita tuotat. Ne voi olla sisältöjä tänne Instaan, tai blogiin, tai Youtubeen. Kanavalla ei oo väliä.

Jos mietit omia ostoksiasi viime aikoina, millainen markkinointi on saanut sut avaamaan lompakon nyörejä?

Tuskin on ollut tyrkyttävä ja spämmäävää?

Moni mieltää erityisesti sähköpostimarkkinoinnin tuollaiseksi tyrkyksi ja siksi ehkä ei uskalla perustaa sähköpostilistaa. Tai ehkä uskaltaa, mutta sitten ei uskalla laittaa viestiä listalaisille, koska koskee sen spämmiksi.

Mun mielestä hyvä sähköpostimarkkinointi ticks all the boxes mitä tulee tykättyyn markkinointiin. Ja joo, sitäkin voi tehdä tosi paskasti. Ja usein tehdäänkin.

Tärkein pointti hyvään sähköpostimarkkinointiin on se, että me kunnioitetaan sen vastaanottajan inboxia. Se ei tarkoita sitä, että inboxia pitäisi lähestyä harvoin, vaan sitä, että sinne lähetetään vaan ja ainoastaan timanttista sisältöä. 

Kenen sähköpostit sä avaat aina, koska tiedät saavasi hyvää settiä kerrasta toiseen? 

#yrittäjyys #yrittäjät #digiyrittäjä #digiyrittäjyys #markkinointi #digimarkkinointi #vaikuttajamarkkinointi #naisyrittäjät #somemarkkinointi
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

Kukapa ei haluaisi tehdä markkinointia, joka kiinnostaa?

Selvennetään vielä, että kun puhun markkinoinninista, puhun sisällöistä joita tuotat. Ne voi olla sisältöjä tänne Instaan, tai blogiin, tai Youtubeen. Kanavalla ei oo väliä.

Jos mietit omia ostoksiasi viime aikoina, millainen markkinointi on saanut sut avaamaan lompakon nyörejä?

Tuskin on ollut tyrkyttävä ja spämmäävää?

Moni mieltää erityisesti sähköpostimarkkinoinnin tuollaiseksi tyrkyksi ja siksi ehkä ei uskalla perustaa sähköpostilistaa. Tai ehkä uskaltaa, mutta sitten ei uskalla laittaa viestiä listalaisille, koska koskee sen spämmiksi.

Mun mielestä hyvä sähköpostimarkkinointi ticks all the boxes mitä tulee tykättyyn markkinointiin. Ja joo, sitäkin voi tehdä tosi paskasti. Ja usein tehdäänkin.

Tärkein pointti hyvään sähköpostimarkkinointiin on se, että me kunnioitetaan sen vastaanottajan inboxia. Se ei tarkoita sitä, että inboxia pitäisi lähestyä harvoin, vaan sitä, että sinne lähetetään vaan ja ainoastaan timanttista sisältöä.

Kenen sähköpostit sä avaat aina, koska tiedät saavasi hyvää settiä kerrasta toiseen?

#yrittäjyys #yrittäjät #digiyrittäjä #digiyrittäjyys #markkinointi #digimarkkinointi #vaikuttajamarkkinointi #naisyrittäjät #somemarkkinointi

7 months ago
View on Instagram |
4/6
Jos viimeinen 1,5 vuotta opetti meille jotain, niin sen, että luottaminen yhteen tulovirtaan voi olla tosi riskialtista.

Olitpa yrittäjä, (tai sellaiseksi haluava), vaikuttaja tai perinteisesti päivätöissä, koskaan ei oo liian myöhäistä miettiä, miten voit lisätä ylimääräisiä tulovirtoja.

Yksi erittäin toimiva tapa tähän on verkkokurssi.

Verkkokurssin kautta voit luoda tasaista tuloa, joka tikittää taustalla, ilman, että sun tarvitsee tehdä sen parissa aktiivista työtä juurikaan.

Toimiva verkkokurssimyynti tarkoittaa myös sitä, että oot tosi lähellä aika- ja paikkariippumatonta läppäribisnes-yrittäjyyttä!

Sen myötä voit…

... vaihtaa paikkakuntaa tai lähteä vaikka ulkomaille, kun työ ei sido sinua enää yhteen paikkaan.

... työskennellä silloin, kun se sinulle sopii. Vaikka vain neljänä päivänä viikossa (kuten minä teen). 

... sovittaa yrittäjyyden sopimaan juuri sun elämäntilanteeseen. Enemmän aikaa tärkeille asioille, kuten perheelle.

Ja nyt seuraa se mutta.

Verkkokurssibisneksen käynnistäminen ei tapahdu sormia napsauttamalla.

Mä oon aloittanut viisi vuotta sitten opintojen ohella. Palasin päivätöihin, kun tie tuntui liian rankalta.

"Pakenin" avokonttorielämää äitiyslomalle ja vanhempainvapaan turvin rakensin mun bisneksen tällaiseksi, mitä se on nyt.

Jos sä oot valmis heittään all-in, niin se on ihan ok. Mut yhtä ok on aloittaa sivutoimisella verkkokurssibisneksellä. Se helpottaa sitä taloudellista epävarmuutta.

Jos oot päivätyössä, kysy, onko mahdollista siirtyä tekemään muutaman kuukauden ajaksi 4 päivän työviikkoa. 

Jos oot yrittäjä, mieti omaa ajankäyttöäsi. Onko asiakkaita, jotka vievät paljon aikaa, mutta tuovat huonosti tuloa? Heitä ne mäkeen. Pidä hyvät asiakkaat, jotta saat laskutusta ennen kuin verkkokurssi(t) alkavat tuottaa.

Lisäksi on hyvä katsoa omia kuluja. Voiko jostain karsia? Olisitko hetken valmis elämään  vaikka ilman autoa, jos se tarkoittaisi tulevaisuudessa unelmien arkea? 

Usein pitää luopua jostain, jotta saa uutta. Joskus ne saattaa olla "saavutettuja etuja". Mutta niiden tilalle voi tulla jotain tosi paljon upeampaa, mistä et osaa edes haaveilla!

Mitä ajatuksia verkkokurssibisnes sussa herättää?
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

Jos viimeinen 1,5 vuotta opetti meille jotain, niin sen, että luottaminen yhteen tulovirtaan voi olla tosi riskialtista.

Olitpa yrittäjä, (tai sellaiseksi haluava), vaikuttaja tai perinteisesti päivätöissä, koskaan ei oo liian myöhäistä miettiä, miten voit lisätä ylimääräisiä tulovirtoja.

Yksi erittäin toimiva tapa tähän on verkkokurssi.

Verkkokurssin kautta voit luoda tasaista tuloa, joka tikittää taustalla, ilman, että sun tarvitsee tehdä sen parissa aktiivista työtä juurikaan.

Toimiva verkkokurssimyynti tarkoittaa myös sitä, että oot tosi lähellä aika- ja paikkariippumatonta läppäribisnes-yrittäjyyttä!

Sen myötä voit…

… vaihtaa paikkakuntaa tai lähteä vaikka ulkomaille, kun työ ei sido sinua enää yhteen paikkaan.

… työskennellä silloin, kun se sinulle sopii. Vaikka vain neljänä päivänä viikossa (kuten minä teen).

… sovittaa yrittäjyyden sopimaan juuri sun elämäntilanteeseen. Enemmän aikaa tärkeille asioille, kuten perheelle.

Ja nyt seuraa se mutta.

Verkkokurssibisneksen käynnistäminen ei tapahdu sormia napsauttamalla.

Mä oon aloittanut viisi vuotta sitten opintojen ohella. Palasin päivätöihin, kun tie tuntui liian rankalta.

"Pakenin" avokonttorielämää äitiyslomalle ja vanhempainvapaan turvin rakensin mun bisneksen tällaiseksi, mitä se on nyt.

Jos sä oot valmis heittään all-in, niin se on ihan ok. Mut yhtä ok on aloittaa sivutoimisella verkkokurssibisneksellä. Se helpottaa sitä taloudellista epävarmuutta.

Jos oot päivätyössä, kysy, onko mahdollista siirtyä tekemään muutaman kuukauden ajaksi 4 päivän työviikkoa.

Jos oot yrittäjä, mieti omaa ajankäyttöäsi. Onko asiakkaita, jotka vievät paljon aikaa, mutta tuovat huonosti tuloa? Heitä ne mäkeen. Pidä hyvät asiakkaat, jotta saat laskutusta ennen kuin verkkokurssi(t) alkavat tuottaa.

Lisäksi on hyvä katsoa omia kuluja. Voiko jostain karsia? Olisitko hetken valmis elämään vaikka ilman autoa, jos se tarkoittaisi tulevaisuudessa unelmien arkea?

Usein pitää luopua jostain, jotta saa uutta. Joskus ne saattaa olla "saavutettuja etuja". Mutta niiden tilalle voi tulla jotain tosi paljon upeampaa, mistä et osaa edes haaveilla!

Mitä ajatuksia verkkokurssibisnes sussa herättää?

9 months ago
View on Instagram |
5/6
Vaikuttajamedia x Läppäribisnes - superkova uusi koulutus!

Mä tutustuin @vaikuttajamedia'n Monnaan ja Johannaan, kun olin tuottajana blogiportaalissa, jossa naiset bloggasivat.

Kun kyseinen portaali lopetettiin ihailin, kuinka nämä tehopakkaukset pistivät hihat heilumaan ja perustivat oman mediatalon.

Pidempään ollaan Monnan ja Johannan kanssa mietitty, että miten voitaisiin yhdessä auttaa isompaa määrää ihmisiä onnistumaan omissa unelmissaan.

Ja nyt ollaan se keksitty.

Mut onko vähän ärsyttävä cliffhanger? Koska en ihan vielä paljasta mitä on tulossa, mutta  tän koulutuksen avulla tuut saamaan avaimet verkossa tienaamiselle!

Stay tuned! 

#yrittäjät #somefi #vaikuttajamarkkinointi #digiyrittäjyys #digiyrittäjät #läppäribisnes #bloggaus
@SOMELEMON.FI
lapparibisnes
•
Follow

Vaikuttajamedia x Läppäribisnes – superkova uusi koulutus!

Mä tutustuin @vaikuttajamedia'n Monnaan ja Johannaan, kun olin tuottajana blogiportaalissa, jossa naiset bloggasivat.

Kun kyseinen portaali lopetettiin ihailin, kuinka nämä tehopakkaukset pistivät hihat heilumaan ja perustivat oman mediatalon.

Pidempään ollaan Monnan ja Johannan kanssa mietitty, että miten voitaisiin yhdessä auttaa isompaa määrää ihmisiä onnistumaan omissa unelmissaan.

Ja nyt ollaan se keksitty.

Mut onko vähän ärsyttävä cliffhanger? Koska en ihan vielä paljasta mitä on tulossa, mutta tän koulutuksen avulla tuut saamaan avaimet verkossa tienaamiselle!

Stay tuned!

#yrittäjät #somefi #vaikuttajamarkkinointi #digiyrittäjyys #digiyrittäjät #läppäribisnes #bloggaus

9 months ago
View on Instagram |
6/6

Copyright 2021 Kaaos Consulting Oy Site Powered by Pix & Hue.

Käytämme keksejä, jotta pystymme tarjoamaan sinulle parhaan mahdollisen sisällön. Voit sortata keksejä klikkaamalla "Cookie Settings" tai hyväksyä ne klikkaamalla "Accept All".
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT