Säväyttävää sähköpostimarkkinointia

Digiyrittäjille, kouluttajille, valmentajille, asiantuntijoille, ketkä haluavat päästä alkuun sähköpostimarkkinoinnissa!

Onko sulla sähköpostilista tai ajatus siitä, mutta uutiskirjeen lähettäminen tuntuu spämmiltä (koska sellaisia usein tulee meidän sähköposteihin)?

Nyt on aika ryhtyä tekemään sähköpostimarkkinointia, joka tuntuu vastaanottajasta henkilökohtaiselta, kiinnostavalta ja erottautuu edukseen!

Haluaisit ylipäätään startata säännöllisen sähköpostimarkkinoinnin?

Mutta se aloittaminen tuntuu niin vaikealta, koska et tiedä mitä kiinnostavaa voisit sanoa.

 

Olet ajatellut lähettää muitakin viestejä, kuin tarjouksia sisältäviä uutiskirjeitä?

Mutta kaikki omat viestisi kuulostavat tyrkyttäviltä ja tunkeilevalta spämmiltä.

Haluaisit lähettää viestejä viikoittain?

Mutta pelkäät, että toistat viesteissä itseäsi, koska kerrot somessa jo niin paljon näistä asioista.

Eli siis…

Haluat lähettää kiinnostavia ja erottautuvia sähköposteja säännöllisesti sitouttaaksesi yleisöä - ilman, että viestisi vaikuttavat spämmäämiseltä.

Mulla on sulle kysymys:

Entä, jos et näkisi enää sähköposteja spämmäävinä uutiskirjeinä, vaan sisältönä, jota vastaanottajat oikeasti haluavat lukea?

Mietitkö, että mitä kiinnostavaa sanottavaa sulla muka olis?

No, vaikka ja kuinka!

 

Miten muka sähköpostimarkkinointi voisi toimia mulle...

Ihmiset eivät ole oikeasti kiinnostuneita kuulemaan uutisiasi tai kuulumisiasi. Rehellisesti – vastaanottajia kiinnostaa vain oma napa ja se, mitä he viesteistä saavat.

Ihmisten ostaminen on muuttunut ja perinteinen uutiskirje pelkästään täynnä omien tuotteiden tai palveluiden erinomaisuuden korostamisesta koetaan tylsäksi.

Ihmiset lukevat viestejä, joista he saavat lisäarvoa. Lisäarvo voi olla kiinnostavia tarinoita, pieniä vinkkejä ja elämää helpottavien palveluiden tarjoamista….

... ja silloin Säväyttävää Sähköpostimarkkinointia tulee apuusi

Annat jokaisella henkilökohtaiselta tuntuvalla viestilläsi lisäarvoa lukijalle. Jokainen viestisi luo välillenne luottamusta ja yhteyttä.

Ja yhtäkkiä huomaat saavasi asiakkaita kuin itsestään.

Säväyttävä Sähköpostimarkkinointi -metodi

1 ASKEL

Aloita sähköpostilista ja tee ilmoittaumislomake kotisivuillesi tai erilliselle laskeutumissivulle.

2 ASKEL

Suunnittele tarkasti millaista eksklusiivista, lisäarvoa tuovaa, kiinnostavaa ja erottautuvaa sisältöä tulet tuottamaan listalle.

3 ASKEL

Varmista, että spämmifiltterit eivät noteeraa viestiäsi, vaan että ne päätyvät aina vastaanottajan inboxiin (eikä tarjoukset -kansioon).

4 ASKEL

Kerro sähköpostilistasi olemassa olosta kiinnostavasti kohderyhmällesi ja tarjoa heille linkkiä ilmoittautumiseen.

5 ASKEL

Lähesty listalaisiasi säännöllisesti, jopa useamman kerran viikossa, ilman pelkoa, että olisit tyrkyttävä tai spämmäävä.

Kun lakkaat ajattelemasta viestejäsi uutiskirjeenä,
viestisi alkavat kuulostaa sinulta ja tuntuvat vastaanottajista henkilökohtaisilta.

Silloin niiden lähettäminen on sinulle vaivatonta ja sähköpostimarkkinoinnista tulee helppoa - tyrkyn ja spämmäävän sijaan!

Eikö kuulostakin aika kivalta?

Jotta sun ei enää tarvitsisi ahdistua siitä, mitä niihin sähköposteihin kirjoittaisi, mä kasasin tähän koulutukseen kiinnostavan sähköpostimarkkinoinnin paketin!

Säväyttävää Sähköpostimarkkinointia -koulutus

Tämä kaikki odottaa sinua: 

“Toimivan sähköpostimarkkinoinnin ABC” -koulutus

“Kiinnostavan sähköpostiviestin anatomia” -koulutus

“15 täytettävää otsikkomallia”

Hinta 97 €

sis. alv 25.5%

Tämä kaikki tullaan käymään läpi:

OSA 1 – n. 45 min

Toimivan sähköpostimarkkinoinnin
ABC

Eli miten houkutella ihmisiä liittymään ja millaisilla toimilla saat heidät myös pysymään siellä!

▪︎ Kuinka usein tai harvoin viestejä lähetetään, jotta se tuntuu mukavalta vastaanottajista.

▪︎ Millainen liidimagneetti houkuttaa juuri  ihanneasiakkaat kiinnostumaan.

▪︎ Ääk, joku poistui mun listalta, mitä tehdä?

▪︎ Miten päätät mitä sisältöä lähetät listalle ja mitä jaat somessa.

OSA 2 – n. 45 min

Kiinnostavan
sähköpostiviestin
do’s & don’ts

Eli mitä kirjoittaa sähköposteihin ja mitä kannattaa viesteissä välttää.

▪︎ Itseasiassa, mitä hittoa se lisäarvo oikeasti on, mitä sinne listalle pitäisi lähettää?!

▪︎ Millainen rakenne viesteissä olisi hyvä olla, jotta saan ihmiset lukemaan loppuun asti.

▪︎ Buu, jengi ei avaa mun viestejä – mitä pitäisi nyt tehdä?

▪︎ Miten saada viestit tuntumaan henkilökohtaiselta

Eli kaikki tarvittava, jotta sähköpostisi ovat kiinnostavia ja tulevat luetuiksi!

Mutta entä se liidimagneetti - en keksi mitään mitä voisin tarjota liittymislahjaksi?

Mä ymmärrän, liidimagneetti on usein se osa sähköpostimarkkinointia, mikä räjäyttää listasi kasvuun

But i've got your back!

BONUS 1

Active Campaign -ohjelman käyttöönotto ja esittely -videotutoriaali.

Seuraa näytöltä kuinka klikkailen Active Campaignin käyttövalmiiksi ja näytän, mistä kohdista löytyy mitäkin.

BONUS 2

Viestien lähettäminen -videotutoriaali

Koulutuksessa opit, mitä viestiin pitää kirjoittaa. Tässä tutoriaalissa opit, kuinka viestit lähetetään listalaisille ilman pelkoa mokailusta!

BONUS 3

Sähköpostilistalle ilmoittautumisen käyttöönotto -videotutoriaali

Jotta saat ihmiset listalle, sinun pitää tehdä ilmoittautumislomake ja viedä se joko kotisivuillesi, tai rakentaa erillinen laskeutumissivu. Tässä tutoriaalissa näytän, miten se tapahtuu!

BONUS 4

Näin saat viestisi todennäköisemmin inboxiin, spam ja tarjoukset -kansioiden sijasta  -koulutus

Sähköpostin ainoa miinuspuoli on se, että ne saattavat luikahtaa spämmiin tai Gmailissa välilehdille. Mutta lähettäjänä pystyt onneksi vaikuttamaan siihen!

Mä rakastan lukea hyviä sähköposteja ja sähköpostilla pystyY tekemään helposti erottautuvaa markkinointia!

Moi! Mä oon sari

Paikkariippumaton digiyrittäjä, talvipakoilija ja konttorirottailuun vapauteen vaihtanut, kahden lapsen äiti.

Kun mä aloitin omaa uraani sivutoimisena digiyrittäjänä viitisen vuotta sitten, eka juttu minkä tein (domainin ostamisen jälkeen) oli oma sähköpostilista.

Ei mulla ollut oikeastaan hajuakaan siitä, mitä aion sinne lähettää, mutta olin lukenut kokeneemmilta onlinebisnes -tyypeiltä, että se kannttaa.

Ja se on kannattanut.

Sähköpostilista on ihana tapa lähestyä omaa yleisöä. Hyvien viestien lukeminen tuntuu henkilökohtaiselta ja tarinat jäävät helposti mieleen. Muistatko kuka lähettää sulle hyviä viestejä?

Sähköpostien ei todellakaan tarvitse tuntua tyrkyiltä tai spämmääviltä. Vaan viesteiltä ystävältä.

Ehkä paras kommentti, jonka oon saanut omista sähköposteistani on ollut tämä: “mä luen sun jokaisen viestin ja aina musta tuntuu et sä olisit mun vieressä kertomassa ne asiat”.

Silloin mä tiesin onnistuneeni viesteissäni!

Jos säkin haluat, että sun viestit luetaan aina, tuu mukaan tähän koulutukseen.

97 € on aivan naurettava hinta siitä, kuinka paljon tää koulutus tulee viemään sua eteenpäin.

koulutuksen jälkeen tiedät miten...

Päätät viestien lähetystahdin, jotta se ei tunnu vastaanottajasta spämmiltä, vaan viestejäsi odotetaan innolla!

Suunnittelet viestisi tukemaan bisnestäsi, eli missä suhteessa tarjoat lisäarvoa ja missä suhteessa kerrot palveluistasi tai tuotteistasi.

Miten saat uusia ihmisiä liittymään listallesi säännöllisesti ja miten teet heistä automaatioiden avulla seuraajien sijaan kavereitasi!

Nostat sähköpostilistaasi somessa kiinnostavasti ja houkuttelet someseuraajiasi liittymään listallesi.

Saat ihmiset pysymään listallasi, lukemaan viestisi ja tiivistät listaasi koko ajan potentiaalisiksi asiakkaiksi!

Jotain kysyttävää? Mä vastaan mielelläni!

Yrittäjille tai vaikuttajille, ketkä eivät halua enää olla somekanavien algoritmien armoilla, vaan omistaa itse yleisönsä ja lähestyä heitä kiinnostavilla ja lisäarvoa tuovilla sähköposteilla. Voit myydä palveluja tai tuotteita, pääasia että haluat tehdä säännöllistä sisältöä sähköpostilistallesi.

Ei missään nimessä! Koulutuksessa opit, miten saat ihmiset liittymään listallesi. Mutta jos sinulla on osoitteita, etkä viestitä heille, niin tulehan ihmeessä mukaan!

Käyn läpi asiat, mitä pitää ottaa huomioon GDPR:n liittyen, mutta koulutus ei sisällä, eikä korvaa varsinaista lakineuvontaa GDPR säädöksistä.

Ah, ymmärrän. En halua, että materiaalit jäävät sinulta läpikäymättä, joten materiaalit ovat käytössäsi niin kauan, kun tämä kurssi on minulla myynnissä. 

Vieläkin kysyttävää? Laita sähköpostia sari@lapparibisnes.fi, niin mä autan ❤︎