Haluaisit ylipäätään startata säännöllisen sähköpostimarkkinoinnin?
Mutta se aloittaminen tuntuu niin vaikealta, koska et tiedä mitä kiinnostavaa voisit sanoa.
Olet ajatellut lähettää muitakin viestejä, kuin tarjouksia sisältäviä uutiskirjeitä?
Mutta kaikki omat viestisi kuulostavat tyrkyttäviltä ja tunkeilevalta spämmiltä.
Haluaisit lähettää viestejä viikoittain?
Mutta pelkäät, että toistat viesteissä itseäsi, koska kerrot somessa jo niin paljon näistä asioista.
Eli siis…
Mulla on sulle kysymys:
Mietitkö, että mitä kiinnostavaa sanottavaa sulla muka olis?
No, vaikka ja kuinka!
Ihmiset eivät ole oikeasti kiinnostuneita kuulemaan uutisiasi tai kuulumisiasi. Rehellisesti – vastaanottajia kiinnostaa vain oma napa ja se, mitä he viesteistä saavat.
Ihmisten ostaminen on muuttunut ja perinteinen uutiskirje pelkästään täynnä omien tuotteiden tai palveluiden erinomaisuuden korostamisesta koetaan tylsäksi.
Ihmiset lukevat viestejä, joista he saavat lisäarvoa. Lisäarvo voi olla kiinnostavia tarinoita, pieniä vinkkejä ja elämää helpottavien palveluiden tarjoamista….
Annat jokaisella henkilökohtaiselta tuntuvalla viestilläsi lisäarvoa lukijalle. Jokainen viestisi luo välillenne luottamusta ja yhteyttä.
Ja yhtäkkiä huomaat saavasi asiakkaita kuin itsestään.
Aloita sähköpostilista ja tee ilmoittaumislomake kotisivuillesi tai erilliselle laskeutumissivulle.
Suunnittele tarkasti millaista eksklusiivista, lisäarvoa tuovaa, kiinnostavaa ja erottautuvaa sisältöä tulet tuottamaan listalle.
Varmista, että spämmifiltterit eivät noteeraa viestiäsi, vaan että ne päätyvät aina vastaanottajan inboxiin (eikä tarjoukset -kansioon).
Kerro sähköpostilistasi olemassa olosta kiinnostavasti kohderyhmällesi ja tarjoa heille linkkiä ilmoittautumiseen.
Lähesty listalaisiasi säännöllisesti, jopa useamman kerran viikossa, ilman pelkoa, että olisit tyrkyttävä tai spämmäävä.
Jotta sun ei enää tarvitsisi ahdistua siitä, mitä niihin sähköposteihin kirjoittaisi, mä kasasin tähän koulutukseen kiinnostavan sähköpostimarkkinoinnin paketin!
“Toimivan sähköpostimarkkinoinnin ABC” -koulutus
“Kiinnostavan sähköpostiviestin anatomia” -koulutus
“15 täytettävää otsikkomallia”
sis. alv 25.5%
OSA 1 – n. 45 min
Eli miten houkutella ihmisiä liittymään ja millaisilla toimilla saat heidät myös pysymään siellä!
▪︎ Kuinka usein tai harvoin viestejä lähetetään, jotta se tuntuu mukavalta vastaanottajista.
▪︎ Millainen liidimagneetti houkuttaa juuri ihanneasiakkaat kiinnostumaan.
▪︎ Ääk, joku poistui mun listalta, mitä tehdä?
▪︎ Miten päätät mitä sisältöä lähetät listalle ja mitä jaat somessa.
OSA 2 – n. 45 min
Eli mitä kirjoittaa sähköposteihin ja mitä kannattaa viesteissä välttää.
▪︎ Itseasiassa, mitä hittoa se lisäarvo oikeasti on, mitä sinne listalle pitäisi lähettää?!
▪︎ Millainen rakenne viesteissä olisi hyvä olla, jotta saan ihmiset lukemaan loppuun asti.
▪︎ Buu, jengi ei avaa mun viestejä – mitä pitäisi nyt tehdä?
▪︎ Miten saada viestit tuntumaan henkilökohtaiselta
Active Campaign -ohjelman käyttöönotto ja esittely -videotutoriaali.
Seuraa näytöltä kuinka klikkailen Active Campaignin käyttövalmiiksi ja näytän, mistä kohdista löytyy mitäkin.
Viestien lähettäminen -videotutoriaali
Koulutuksessa opit, mitä viestiin pitää kirjoittaa. Tässä tutoriaalissa opit, kuinka viestit lähetetään listalaisille ilman pelkoa mokailusta!
Sähköpostilistalle ilmoittautumisen käyttöönotto -videotutoriaali
Jotta saat ihmiset listalle, sinun pitää tehdä ilmoittautumislomake ja viedä se joko kotisivuillesi, tai rakentaa erillinen laskeutumissivu. Tässä tutoriaalissa näytän, miten se tapahtuu!
Näin saat viestisi todennäköisemmin inboxiin, spam ja tarjoukset -kansioiden sijasta -koulutus
Sähköpostin ainoa miinuspuoli on se, että ne saattavat luikahtaa spämmiin tai Gmailissa välilehdille. Mutta lähettäjänä pystyt onneksi vaikuttamaan siihen!
Paikkariippumaton digiyrittäjä, talvipakoilija ja konttorirottailuun vapauteen vaihtanut, kahden lapsen äiti.
Kun mä aloitin omaa uraani sivutoimisena digiyrittäjänä viitisen vuotta sitten, eka juttu minkä tein (domainin ostamisen jälkeen) oli oma sähköpostilista.
Ei mulla ollut oikeastaan hajuakaan siitä, mitä aion sinne lähettää, mutta olin lukenut kokeneemmilta onlinebisnes -tyypeiltä, että se kannttaa.
Ja se on kannattanut.
Sähköpostilista on ihana tapa lähestyä omaa yleisöä. Hyvien viestien lukeminen tuntuu henkilökohtaiselta ja tarinat jäävät helposti mieleen. Muistatko kuka lähettää sulle hyviä viestejä?
Sähköpostien ei todellakaan tarvitse tuntua tyrkyiltä tai spämmääviltä. Vaan viesteiltä ystävältä.
Ehkä paras kommentti, jonka oon saanut omista sähköposteistani on ollut tämä: “mä luen sun jokaisen viestin ja aina musta tuntuu et sä olisit mun vieressä kertomassa ne asiat”.
Silloin mä tiesin onnistuneeni viesteissäni!
Jos säkin haluat, että sun viestit luetaan aina, tuu mukaan tähän koulutukseen.
97 € on aivan naurettava hinta siitä, kuinka paljon tää koulutus tulee viemään sua eteenpäin.
Päätät viestien lähetystahdin, jotta se ei tunnu vastaanottajasta spämmiltä, vaan viestejäsi odotetaan innolla!
Suunnittelet viestisi tukemaan bisnestäsi, eli missä suhteessa tarjoat lisäarvoa ja missä suhteessa kerrot palveluistasi tai tuotteistasi.
Miten saat uusia ihmisiä liittymään listallesi säännöllisesti ja miten teet heistä automaatioiden avulla seuraajien sijaan kavereitasi!
Nostat sähköpostilistaasi somessa kiinnostavasti ja houkuttelet someseuraajiasi liittymään listallesi.
Saat ihmiset pysymään listallasi, lukemaan viestisi ja tiivistät listaasi koko ajan potentiaalisiksi asiakkaiksi!
Yrittäjille tai vaikuttajille, ketkä eivät halua enää olla somekanavien algoritmien armoilla, vaan omistaa itse yleisönsä ja lähestyä heitä kiinnostavilla ja lisäarvoa tuovilla sähköposteilla. Voit myydä palveluja tai tuotteita, pääasia että haluat tehdä säännöllistä sisältöä sähköpostilistallesi.
Ei missään nimessä! Koulutuksessa opit, miten saat ihmiset liittymään listallesi. Mutta jos sinulla on osoitteita, etkä viestitä heille, niin tulehan ihmeessä mukaan!
Käyn läpi asiat, mitä pitää ottaa huomioon GDPR:n liittyen, mutta koulutus ei sisällä, eikä korvaa varsinaista lakineuvontaa GDPR säädöksistä.
Ah, ymmärrän. En halua, että materiaalit jäävät sinulta läpikäymättä, joten materiaalit ovat käytössäsi niin kauan, kun tämä kurssi on minulla myynnissä.
Vieläkin kysyttävää? Laita sähköpostia sari@lapparibisnes.fi, niin mä autan ❤︎
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |